امام جمعه بابل: الحمدالله تمام مشکلات کشور حل شد و فقط مانده ورود زنان به ورزشگاه!

امام جمعه بابل گفت: برخی از سلبریتی‌ها به جایی رسیدند که به امام حسین علیه‌السلام توهین کنند بعدش عذر خواهی می کند. شما غلط کردید که به خود اجازه انجام چنین کاری را می‌دهید.

به گزارش راه شلمچه از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام سوگاری سیدالشهدا(ع) گفت: همین عزاداری ها است که می تواند فضای جامعه ما را سالم نگه دارد. بایستی نقاط مثبت و منفی عزاداری سیدالشهدا(ع) را ارزیابی کنیم و نباید بگذاریم اثرات منفی اثر سوء بگذارد.  در این چند روز عزاداری که من به تکایا سر زدم شاهد حضور با شکوه همه برادران و خواهران بودم. این صحنه واقعا بی نظیر بود . نگرانی ما این است که مبادا تکایا و حسینیه های ما به رستوران تبدیل شود و افراد تنها بیایند، غذا بخورند و کوچکترین عزاداری انجام نشود. واقفین فقید نیت شان این بود که در راه اباعبدالله هزینه شود و عزای آن امام از سینه زدن تا برگزاری منبر و روضه برپا شود. برخی ها گفتند که سه بار سفره غذا را در تکیه می گذاریم کارشان شد فقط غذا خوردن ولی پای منبر نمی نشیند. باید گریه کن ابا عبد الله‌الحسین(ع) باشیم. اصل معرفت هست اگر گریه نیامد بایستی لااقل حالت گریه بگیریم. برخی ها در روز تاسوعا و عاشورا و شام غریبان زنان و مردان با حجاب های بد و عریان به خیابان‌ها می‌آیند که این صحنه ها تاسف بارترین صحنه هاست. اینها جز منکراتی است که بایستی برنامه ریزی شود. ما هر چه داریم به برکت ابا عبدالله علیه‌السلام است.

 امام جمعه بابل در خطبه دوم با اشاره به مسایل روز گفت: آنچه که امروز در برابر رژیم صهیونستی قرار می گیرد و ترس بر دل آنها ایجاد شد، در سایه فرهنگ مقاومت و سید الشهدا است. جمله ای در سخنرانی سید مقاومت بود که بیانگر علاقه عجیب ایشان به رهبری است. سید گرانقدر در لبنان آنچنان وفاداری به رهبر نشان می دهد، من خجالت می کشم آن هم با توجه به شرایط سختی که بر آنها حاکم است و الله من طلبه خجالت می کشم. امروز اگر حزب الله انصار الله به وجود آمد والله در سایه سیاست رهبر معظم انقلاب است. این جمله ای را که جناب ایشان فرمودند با صدای بلند فریاد زدند ای رهبر عزیز همانطور که یاران سید الشهدا گفتند اگر هزاران بار ما را آتش بزنند ما دست از یاری به شما دست برنمیداریم. همه بگوییم ما ترکناک یابن الحسین. امیدواریم که مسوولین کشور ما خودشان را با این شعار مقایسه کنند.
وی ادامه داد: همین فرهنگ مقاومت است که جان بولتون گورش را گم کند. خیلی ها دنبال این هستند که رییس جمهور ما ملاقاتی با رییس جمهور آمریکا داشته باشند، اما رهبر معظم انقلاب گفتند که مگر اینکه این آرزو را به گور ببرید. آقای ترامپ، شما هم باید همانند بولتون بروید. این سیاست مقاومت است که مکرر رهبر معظم انقلاب فرمودند مبادا کسی چراغ سبزی بدهند، نکند خیالی بکنند ما دنبال اینها هستیم.

حجت‌الاسلام روحانی در این خطبه به مسایل روز کشور پرداخت و اظهار کرد: الحمدالله همه مشکلات کشور اعم از گرانی و بیکاری و... حل شد و فقط یک مشکل داشتیم آن هم حضور زنان در ورزشگاه است! فرضا سکو آماده باشد، فحاشی را می خواهید چکار کنید؟ فرهنگ ما اجازه نمی‌دهد که چنین صحنه ای ایجاد شود. الان کل مشکلات کشور حل شد و فقط دغدغه ما شد حضور زنان در ورزشگاه؟

 روحانی با انتقاد از عملکرد سلبریتی‌ها در روزهای اخیر گفت: برخی از سلبریتی‌ها به جایی رسیدند که به امام حسین علیه‌السلام توهین کنند بعدش عذر خواهی می کند. شما غلط کردید که به خود اجازه انجام چنین کاری را می‌دهید. تا کی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و صداوسیما نسبت به این افراد بی تفاوت هستند. بازیگرانی که در همین صداوسیما ارزش پیدا کرده اند.

 دانشگاه نوشیروانی بابل در رنکینگ دانشگاه های جهان، رتبه اول را در میان دانشگاه های ایرانی کسب کرده و به آن ها تبریک می گویم.

عزیزانی که برای اربعین زحمت می کشند، نیاز به کمک شما عزیزان دارند. تقاضا دارم این بزرگواری را نسبت به این عزیزان و هیئات همانگونه تا به حال انجام می دادید، انشا الله این بار هم انجام دهید تا همچون سال های گذشته باشکوه برگزار گردد

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار