گُرگیجه BBC و رسانه‌های داخلی حامی فتنه 88!

بی‌بی‌سی و رسانه‌های داخلی که در فتنه سال 88 از رفتارهای میرحسین موسوی حمایت سنگینی می‌کردند و حالا در مقابل همان رفتار از ترامپ، دچار مخمصه شدند.


به گزارش راه شلمچه، با شمارش آرای انتخابات آمریکا و همچنین پیش‌بینی‌هایی که تا کنون در آمریکا به گوش می‌رسد، پیروزی بایدن محتمل است و ترامپ با کاخ سفید خداحافطی می‌کند اما ترامپ به این راحتی شکست را نمی‌پذیرد و قطعا «تقلب» کلیدواژه ترامپ در برابر توجیه شکست او خواهد بود.

شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی که زمانی برای ناآرامی اجتماعی در ایران تلاش می‌کرد و از فرد معترض و شکست خورده انتخابات سال 88 رحمایت می‌کرد امروز در برابر اقدام مضحک و دیکتاتورمنشانه اعلام زودهنگام پیروزی در انتخابات آمریکا مواجه است و احتمالا حمایت‌های پیشین خود از چنین رفتارهایی را به یاد آورد و قطعا نمی‌تواند کتمان کند.

به غیر از بی‌بی‌سی، رسانه‌های داخلی که در سال 88 هم همصدا با بی‌بی‌سی از رفتار دیکتاتوری میرحسین موسوی حمایت می‌کردند و آیا این‌بار از ترامپ هم حمایت می‌کنند و اعتراض فرد شکست خورده انتخابات را دیکتاتورانه می‌نامند و یا همانند بی‌بی‌سی دچار حیرانی سرگشتگی قرار می‌گیرند؟


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار