یحیی گل‌محمدی در جاده جدایی!

فشار شدید بازیکنان به سرمربی و نارضایتی آنها از شرایط موجود، یحیی گل‌محمدی را به جایی رسانده که تصمیم به جدایی از تیم محبوبش گرفته است.

به گزارش راه شلمچه به نقل از ورزش سه، صبح امروز شایعات عجیبی مبنی بر عدم تمایل یحیی گل‌محمدی به ادامه همکاری با پرسپولیس منتشر شد و غیبت او در تمرینات برای دو روز متوالی نیز به این اخبار دامن زد. در نهایت عصر امروز بود که کابوس هواداران پرسپولیس به واقعیت منجر شد و سرمربی موفق این تیم بعد از سپری کردن چهار فصل فوق‌العاده و فراموش نشدنی انگار تصمیم به جدایی گرفته است. یحیی اصلا از شرایط راضی نبوده و یک خبر تلخ برای هواداران؛ انگار او در مورد تصمیم خود به جمع بندی نهایی رسیده.

یک- خیلی ساده و بی‌پرده اینکه یحیی گل محمدی نسبت به عدم دریافت مطالبات خود در فصل جدید و عدم درصدی از پول فصل گذشته شکایت داشته و هنوز موفق به دریافت پول در ماه‌های اخیر نشده است. هر چقدر هم که مثال‌هایی از یک بازیکن یا سرمربی در ذهن دارید که در یک مقطع پولش را نگرفته و کار کرده، قابل تعمیم به هیچ شخص دیگری نیست و یحیی گل‌محمدی خود را محق می‌داند بعد از سپری کردن این فصول درخشان و شاید بی‌سابقه‌ در تاریخ پرسپولیس، حقوق، دستمزد و پاداش خود را دریافت کند و این یکی از دلایل اصلی نازضایتی این سرمربی باتجربه و تمایل یحیی به جدایی از پرسپولیس است. نمی‌توان به هیچ شخصی در هیچ شرایطی بابت تلاش برای دریافت دستمزدش ایراد کرد و قطعا سرمربی پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دو- مشکلات مالی شدید بازیکنان، یکی دیگر از دلایل اصلی ناراحتی یحیی و سوق پیدا کردن او به جاده جدایی بوده است. ستاره‌های‌ پرسپولیس نسبت به بازیکنان چند تیم دیگر در سال‌های اخیر دریافتی کمتری داشته و نتایج به مراتب بهتری گرفته‌اند. اما هنوز پاداش فصل قبل تاریخی و درخشان این تیم پرداخت نشده و چک چند بازیکن برای فصل جدید برگشت خورده است. فشار شدید بازیکنان به سرمربی و نارضایتی آنها از شرایط موجود، یحیی گل‌محمدی را به جایی رسانده که تصمیم به جدایی از تیم محبوبش گرفته است. بازیکنان این تیم در ماه‌های اخیر بارها و به عناوین مختلف به این رویکرد معترض بوده‌اند و به نظر شرایط خوبی در رختکن برقرار نیست.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار