یوسف‌نژاد گزینه وزارت صنعت، معدن و تجارت!

علی‌اصغر یوسف‌نژاد یکی از گزینه‌های جدی وزارت‌خانه بزرگ صنعت، معدن و تجارت مطرح شد.

به گزارش راه شلمچه، پس از عدم رأی اعتماد مجلس به مدرس خیابانی برای سکانداری وزارت صنعت، معدن و تجارت گزینه‌‌های مختلفی برای این وزارت‌خانه پیشنهاد شده‌است.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار سیاسی راه شلمچه، برخی از نمایندگان مجلس گذشته و همچنین چهره‌های سیاسی نزدیک به دولت و تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم، علی‌اصغر یوسف‌نژاد را گزینه مناسبی برای وزارت صنعت می‌دانند.

این افراد اعتقاد دارند با توجه به تجارب و شناخت کافی که یوسف‌نژاد طی سال‌های گذشته از وزارت صمت دارد در حال حاضر شاید بهترین گزینه و بی حاشیه‌ترین فرد باشد و از طرفی برای رأی اعتماد نمایندگان مجلس زیادهم هم مشکلی نخواهد داشت.

یوسف‌نژاد دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم و نمایندهٔ مردم ساری و میاندورود در دورهٔ پنجم، هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی بود.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت تهران است که مشاور وزیر معادن و فلزات در سال ۱۳۷۹، مشاور وزیر کار و امور اجتماعی در سال ۱۳۸۰، مشاور وزیر کشاورزی در امور صنایع تبدیلی در سال ۱۳۸۱، مشاور وزیر صنایع و معادن در سال ۱۳۸۲،  معاون پژوهشی سازمان فنی وحرفه‌ای کشور در سال ۱۳۸۲، مشاور وزیر صنایع و معادن در سال ۱۳۸۳، قائم مقام معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت صنایع و معدن در سال ۱۳۸۴، معاون پارلمانی و حقوقی وزیر اقتصاد و دارایی در سال ۱۳۹۲  از جمله سوابق کاری در کارنامه خود دارد.



اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار