افتتاح ساختمان جدید بیمارستان ارتش تبریز

ساختمان جدید بیمارستان ارتش تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان افتتاح شد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح درمانی گفت: نیروهای مسلح قدرتمندترین حافظان خاک و سرزمین ما هستند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد علی آل‌هاشم افزود: ارتش ما با سایر ارتش های دنیا تمایز ویژه ای دارد و آن این است که اولین اولویت این ارتش الهی دفاع از خاک و سرزمین جمهوری اسلامی ایران است و در طول این چهل سال دیده نشده است به خاک کشوری تجاوز کنیم، اما جانانه از کشورمان دفاع کردیم.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته با تمام توان، امتحان خود را سرافرازانه پس داده است و با حضور نیروهای مومن و انقلابی در حراست از انقلاب و با حضور در میدان های مختلف هم در ساماندهی و هم در عرصه عملیات و تقویت زیرساخت‌ ها و نیز جهت دهی فکری و دینی عالی بوده است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که ارتش در تمامی مناطق بیمارستان های منطقه ای دارد و خدمات شایانی ارائه کرده است، خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر این بیمارستان‌ها با هدف خدمت به ارتش و خانواده های محترم آنها ساخته شده اما با تدابیر فرمانده ارتش این بیمارستان‌ها در خدمت عموم مردم قرار گرفتند که امیدواریم از نظر تجهیزات نیز به روز شوند.

گفتنی است، ساختمان بیمارستان امام علی (ع) ارتش در فضایی به مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع و در چهار طبقه در بخشهای مختلف زنان زایمان، دیالیز ، بخش اورژانس، اتاق عمل ، بخش سوختگی، درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی، داروخانه، داخلی، سی سی یو و آی سی یو و دندان پزشکی به عنوان قطب بهداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور احداث شده است.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار