از دخالت بی‌جا و کلام هرز در دستگاه سیدالشهدا(ع) بترسیم

حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی ،محقق و اندیشمند جوان شیعه در یادداشتی به عظمت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پرداخت.

به گزارش راه شلمچه،این محقق جوان امام حسین علیه السلام را مرز بین بهشت و دوزخ دانست که هر کس بخواهد به درجاتی برسد با امام حسین علیه السلام و اگر بخواهد به درکاتی برسد باز هم با دستگاه سیدالشهداء علیه السلام محقق می گردد. 

متن یادداشت حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی بدین شرح می باشد:


خدای متعال سیدالشهداء را بعنوان چراغ هدایت، پناهگاهِ بشریت و استثناء جهان خلقت به امّت معرفی نموده و پناهنده شدن به کشتی نجاتش را دلیل آرامش و رهایی و مقابله ی با دستگاه با عظمتش را عامل تباهی و گمراهی می داند.گویا حسین علیه السلام مرز بین بهشت و دوزخ است و چون امیرمؤمنان محک و وسیله ی امتحان امت پیامبر آخر الزمان می باشد. نام، سیره، شعیره، عزا و زیارت امام حسین علیه السلام معیار ایمان و کفر است و خدای سبحان هرکس که کوچکترین قدم در احیای شعائر و فرهنگ حسینی بردارد، او را در حصن حصینش محفوظ نماید و از طرفی آنکس که کوچکترین کلمه بر خلاف شعائر ثاراللّهی اش بر زبان براند و یا حتی با اشاره ای، آیه ای از سوره ی ماتمش را تضعیف کند سیاهی و نکبت، دنیا و آخرت او را فرا می گیرد. 

صراحتاً می نویسم تا اتمام حجّتی باشد! ... بترسیم از دخالت بی جا و راندن کلام هرز در دستگاه سیدالشهداء! . خود و نسل خویشتن را عقیم و نا امید از رحمت واسعه ی الهیه اش نکنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار