با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس؛

جلسه مشترک روسای هیئت سوارکاری استان تهران برگزار شد +تصاویر

کریمی‌فیروزجایی رئیس هیئت سوارکاری استان تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک رووسای هیئت‌های شهرستان و روسای کمیته‌های استانی گفت: بزودی مسابقات سوارکاری را با رعایت پروتکل اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا در استان تهران برگزار خواهیم کرد.

به گزارش راه شلمچه، جلسه مشترک روسای هیات‌های شهرستانی و روسای کمیته‌های هيئت سواركاری استان تهران با حضور مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری، علی کریمی‌فیروزجایی رئیس هیئت سوارکاری استان تهران و تقی‌زاده معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

کریمی‌فیروزجایی در این جلسه گفت: مسابقات و جلسات روسای هیئت سوارکاری استان تهران به‌دلیل وجود ویروس منحوس کرونا برگزار نشده بود و این جلسه اولین جلسه در سال 99 است که خوشبختانه همه رووسای هیئت‌ها حضور دارند و بزودی مسابقات سوارکاری را با رعایت پروتکل اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا در استان تهران برگزار خواهیم کرد.

کریمی‌فیروزجایی علیرضا سراج را به‌عنوان نایب رئیس هیئت سوارکاری استان تهران معرفی کرد و گفت: با توجه به اینکه در مجلس یازدهم توفیق خدمت‌گزاری به مردم را پیدا کردم امیدوارم با دعای همه عزیزان انشالله بتوانیم کاری برای مردم انجام دهیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علی رغم همه مشکلاتی که در حال حاضر پیش رو داریم و ما در یک رویارویی بسیار سنگین و نابرابری در برابر آمریکا و دشمنان قرار گرفتیم انشاالله با اتکا به نیروی‌های مردمی و رویکرد اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند به سلامت عبور خواهیم کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار