کریمی‌فیروزجایی:

مجلس از تحولات ساختاری دستگاه قضایی حمایت می کند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه در مسیر تحول و توسعه راهبردی قرار گرفته است و مجلس شورای اسلامی از تحولات ساختاری دستگاه قضایی حمایت می کند.  

به گزارش راه شلمچه، علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قوه قضائیه هم اکنون پیشران توسعه و تحول بنیادی در کشور است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارنامه موفق حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه، یادآور شد: تلاش های دستگاه قضایی در دوره جدید منشا اثر و تحول ساختاری است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، دستگاه قضایی را بسترساز نوآوری و شکوفایی در عرصه حکمرانی دانست و افزود: حجم فعالیت‌های گسترده دستگاه قضایی بیانگر جایگاه راهبردی آن در مدیریت کشور است.

وی توانمندی دستگاه قضایی در پیشبرد سیاست‌های محوری عدالت را ستودنی خواند و افزود: راهبردهای قضایی در کشور مستلزم فرهنگ سازی در شناخت دقیق نیازهای حقوقی و تأمین نیازهای مربوطه است.

کریمی فیروزجایی با تأکید بر ضرورت تأمین نیازهای زیرساختی قوه قضائیه گفت : مجلس شورای اسلامی از تحولات ساختاری دستگاه قضایی حمایت می کند.

وی با اشاره به نقش مهم قوه قضائیه در تحقق آرمان‌های انقلاب افزود: پیشگیری از وقوع جرم در کشور در گرو مشارکت فراگیر همه بخش های حکمرانی و مدیریتی است. رفتار مدیریتی واقع بینانه رئیس قوه قضائیه موجب امیدبخشی در مردم و رفع چالش های درون سازمانی شده است. 

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم گفت: شناخت عمیق سازوکارهای قضایی و رفع کاستی های موجود آن با همگرایی دولت و مجلس ضرورت دارد. 

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم بابل در مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر خصوصا شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی برای رشد و تکامل به روحیه و انگاره های معرفتی شهید بهشتی  نیازمند است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار