نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

هفت تپه و هپکو دیگری در قائمشهر در حال رخ دادن است

مرادیان در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: با کمال تاسف باید اعلام کنم که یک نیشکر هفت تپه یا هپکو اراک دیگر این بار در مازندران و در نساجی قائمشهر در حال وقوع است.


به گزارش راه شلمچه، در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، عنوان کرد: با کمال تاسف باید اعلام کنم که یک نیشکر هفت تپه یا هپکو اراک دیگر این بار در مازندران و در نساجی قائمشهر در حال وقوع است.

 

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس تصریح کرد: بیش از 20 هزار میلیارد تومان سرمایه بیت المال و مردم قائمشهر در خطر است.

 

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور در سال 88 این کارخانه توسط بانک ملی ایران به سرمایه گذار خارجی در ازای یک دلار واگذار شد و در ازای این واگذاری مقرر شد سرمایه گذاری 130 میلیون یورویی برای به روز رسانی کارخانه با فناوری روز اروپا صورت گیرد تا از این به بعد 2 هزار شغل نیز ظرف مدت 2 سال برای مردم ایجاد شود اما امروز بعد از گذشت 13 سال نه از 130 میلیون یورو خبری است و نه از اشتغال زایی.

 

مرادیان تصریح کرد: امروز کارخانه با کمتر از 400 نفر با تجهیزات فرسوده و ظرفیت تولید پایین آن هم با حمایت ستاد اجرایی و مسئولین شورای تامین استان با بدهی بیش از 400 میلیارد تومان به مالیات، بیمه، برق و اشخاص حقیقی و حقوقی در حال فعالیت نفس گیر است.

 

نماینده مردم قائمشهر در مجلس تصریح کرد: شما در زمانی که ریاست قوه قضائیه را به عهده داشتید، در سفری به مازندران قول پیگیری ویژه مسئله نساجی مازندران را صادر کردید اما در کمال تعجب شرکت سرمایه گذاری بانک ملی که ناظر بر اجرای این قرارداد بود، نه تنها نظارتی نداشت بلکه امروز حاضر نیست در جلسه داوری دادخواه صادر کند و مدیران آن امروز اعلام می کنند که این یک دستمالی بود که ما آن را به دور انداختیم، دستمال 20 هزار میلیارد تومانی از کیسه بیت المال و مردم قائمشهر؛ خواهش من این است که به این موضوع ورود شود و مالکیت پس گرفته شود، بانک ملی باید نسبت به این موضوع توضیح ارائه کند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار