پاسخ کاربران به ادعای عجیب «ترانه علیدوستی»؛

کاش غیرت «شهرزاد» در شما وجود داشت!

ترانه علیدوستی که در فیلمی به نام "اورکا" نقش یک ورزشکار را بازی کرده و اکنون برای اکران این فیلم در آمریکا به سر می‌برد، طی گفت‌وگویی مدعی شده در ایران هویت ورزشی برای بانوان وجود ندارد و شنا برای زنان در ایران رسماً ممنوع است!                                    

به گزارش راه شلمچه، ترانه علیدوستی که در فیلمی به نام "اورکا" نقش یک ورزشکار زن را بازی کرده است، و اکنون برای اکران این فیلم در آمریکا به سر می‌برد، طی گفت‌وگویی، مدعی شده که در ایران هویت ورزشی برای بانوان وجود ندارد و شنا برای زنان در ایران رسماً ممنوع است! 

ترانه علیدوستی درحالی این ادعای به شدت عجیب را مطرح کرده که فدراسیون شنا علاوه بر بخش مردان، همیشه برگزاری مسابقات شنا را در رده‌های پایه و بزرگسالان و باشگاه‌ها و تیم ملی برای بانوان در استان‌های مختلف در نظر داشته و اخبار آن نیز با جست‌وجویی ساده در اینترنت قابل مشاهده است.

  

مسابقات شنای دختران استان گلستان، مسابقات شنای رده سنی ۷ تا ۱۷ سال دختران در منطقه آزاد اروند، مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری، مسابقات واترپلو رده سنی بالای ۱۴ سال جام فجر، مسابقات رکوردگیری شنای بانوان در اصفهان و مسابقات لیگ برتر واترپلو زنان از جمله رویدادهایی بوده که در همین ماه‌های اخیر برگزار شد.

  

این اظهارات عجیب ترانه علیدوستی واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است که برخی از این واکنش‌ها پیش روی شماست.


▪️ ترانه علیدوستی که در فیلم "اورکا" ایفای نقش کرده و برای اکران در آمریکا به سر می‌برد،مدعی شده در ایران هویت ورزشی بانوان وجود نداره و شنا برای زنان ممنوع است!

  

واکنش فدراسیون شنا:در ۲ سال گذشته ۴ مسابقه در بخش بانوان برگزار کردیم؛ از علیدوستی برای حضور در مسابقات شنا دعوت میکنیم

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار