یکی «معصومه علی‌نژاد قُمی‌کُلایی» را پیدا کند!

 مهره سوخته آمریکایی‌ها حالا دیگر کمترین کاربردی برای آنها ندارد و گویا به روزهای پایانی فعالیت خود در آمریکا نزدیک می‌شود و به گفته برخی منابع احتمال سربه‌نیست کردن او توسط دولت آمریکا نیز وجود دارد.

به گزارش راه شلمچه، سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران به نیویورک، برای حضور در هفتاد و هشتمین مجمع‌عمومی سازمان ملل روز گذشته به پایان رسید و رئیس‌جمهور عصر امروز به ایران رسیدند؛ اما این سفر در کنار همه دستاوردهایش برای ایران و شکست‌هایش برای جبهه غرب، یک شکست دیگر برای جریان اپوزیسیون نیز رقم زد.

 

معصومه علی‌نژاد قُمی‌کُلایی، ملقب به مسیح علی‌نژاد در سال‌های گذشته یکی از مهم‌ترین بازوهای رسانه‌ای جریان اپوزیسیون برای فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

 

او که از دهه ۸۰ شروع به فعالیت علیه جمهوری اسلامی کرده بود، دز سال‌های اخیر همکاری بیشتری با سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی داشت به حدی که اجازه ملاقات با وزیر امور خارجه آمریکا و رئیس‌جمهور فرانسه را پیدا کرد.

 

او در اغتشاشات سال گذشته نیز یکی از فعال‌ترین چهره‌های اپوزیسیون بود و تلاش می‌کرد تا آرزوی خام براندازی نظام اسلامی را تبدیل به واقعیت کند و در این مسیر حمایت همه‌جانبه آمریکا را نیز پشت سر خود احساس می‌کرد.

 

حالا باگذشت یک سال از اغتشاشات، دنیا بر سر علی‌نژاد واژگون شده است. او که سال ۱۴۰۱ و در مدت‌زمان حضور سید ابراهیم رئیسی در نیویورک یکی از فعال‌ترین چهره‌های حاضر در تجمع‌های اپوزیسیون بود و با تبلیغات بسیار تلاش می‌کرد تا عده‌ای را با خود همراه سازد؛ امسال در زمان حضور رئیس‌جمهور در آمریکا ناپدید شده بود.

 

او در این مدت تنها یک توییت با نقد عملکرد سازمان ملل به زبان انگلیسی منتشر کرد و نه به‌صورت مجازی و نه به‌صورت حضوری، فعالیتی علیه تیم مستقر در نیویورک نکرد.

 

اما شاید علت این اقدام را در سخنان هفته گذشته علی‌نژاد بتوان پیدا کرد. او در طی یک مصاحبه اظهار کرد که کاخ سفید در ایمیلی به او اعلام کرده که امکان حفاظت کامل از او نیست و مصی علی‌نژاد باید هویت خود را تغییر داده و در واقع پنهان شود!

 

حالا شاید بعید نباشد که دولت آمریکا برای ایجاد کانال‌های مذاکراتی با جمهوری اسلامی، اجازه سفر به نیویورک و فعالیت درباره این سفر را نداده باشد.

 

 به گزارش رجانیوز، مهره سوخته آمریکایی‌ها حالا دیگر کمترین کاربردی برای آنها ندارد و گویا به روزهای پایانی فعالیت خود در آمریکا نزدیک می‌شود و به گفته برخی منابع احتمال سربه‌نیست کردن او توسط دولت آمریکا نیز وجود دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار