عبور امریکا از مسیح علی‌نژاد!

سرنوشتِ حداقلی‌ای اپوزیسیون ایرانی ضد انقلاب در امریکا مشخص می‌شود که چه آینده‌ای در انتظار آنهاست.

به گزارش راه شلمچه، احتمالاً او تصور می‌کرد این افشاگری به سود اوست، اما واقعیت آن است که این گفته یکی دیگر‌ از ضربات پتک‌آسایی است که طی این چند روز به پیکر جریان ضدایران وارد می‌شود. این خواست دولت آمریکا از مصی علی‌نژاد بدین معناست که حتی این دولت نیز می‌خواهد از شر دردسرهایی که علی‌نژاد درست می‌کند خلاص شود و او را به پارکینگ بفرستد!

اگر دولت امریکا به مصی علی‌نژاد یا موثر بودن اقدامات ضدایرانی این حلقه‌ی نزدیک به صهیونیستها اعتقادی داشت، قاعدتاً او را باید بیشتر ترویج می‌کرد و هویتش را سر دست می‌گرفت، نه اینکه از او بخواهد حتی هویتش را هم تغییر دهد! این شاید بزرگترین توهینی است که می‌شود به یک فرد مزدور مدعی و متوهمی از جنس مصی علی‌نژاد داشت: هویتت را تغییر بده!

و البته درس مهمی هم دارد؛ فردی که با جنایتکاری مانند ترامپ و دولت آمریکا و صهیونیستها علیه ملت خود فعالیت کند، نهایتاً نه تنها باید ملیتش را عوض کند، بلکه حتی از هویت فردی خود هم نمیتواند دفاع کند.

به گزارش تسنیم، علی‌نژاد از فعالان ضدایرانی و پروژه‌بگیرانی بود که سال گذشته در ماجرای اغتشاشات 1401 اقدام به صحنه‌گردانی و تلاش برای به خیابان آوردنِ طرفدارانِ خیالی‌اش می‌کرد و در تجمعات ضدایرانی هم شرکت می‌کرد.

اسناد دریافت پول او برای اقدامات ضدایرانی که به حدود چندصد هزار دلار می‌رسید چندین بار منتشر شد و او سعی کرد در دیدار با برخی مقامات اروپایی و رژیم صهیونیستی، به خیال خودش اجماعی علیه ایران به‌راه بیندازد که آخر سر، با این رودستیِ از جانب آمریکا مواجه شد.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار