آغاز استعدادیابی ورزش والیبال در منطقه محروم گلستان تهران

رئیس هیئت والیبال شهرستان بهارستان برای ترویج والیبال از استعدادیابی نونهالان و نوجوانان علاقمند به این رشته محبوب با حضور اساتید و کارشناسان خبر داد.

به گزارش راه شلمچه، محمدعلی رحیم‌زاده رئیس هیئت والیبال شهرستان بهارستان گفت: با پیگیری‌های که شده هیئت والیبال بهارستان شناسه ملی اقتصادی گرفت و برای ترویج والیبال این شهرستان استعدادیابی نونهالان و نوجوانان علاقمند به این رشته محبوب و با حضور اساتید و کارشناسان را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: در یک اقدام جهادی برای استعدادیابی رشته ورزشی والیبال در منطقه محروم گلستان و بوستان، با همکاری تعدادی از مربیان بومی این منطقه و با سرمایه گذاری شرکت پردیس آسیا و موسسه نیر مهدوی از زمان برنامه ریزی که با اعضای هیئت داشتیم چشم انداز ۴ ساله ورزش والیبال را ترسیم و به استان تهران اعلام کردیم.


رحیم‌زاده افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا برخی اقدامات به تعویق افتاد اما مسئله اصلی، زیرساخت‌های والیبال است که باید توسط مسئولین توسعه یابد که با توجه به دارایی موجود، استعدادیابی گام نخست در ایجاد زیرساخت های اساسی است.


رئیس هیئت والیبال بهارستان خاطنشان کرد: در برنامه مدون با مربیان مجرب و کسب اطلاعات از ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش فراخوان کردیم و رده‌های نوجوانان و جوانان برای آینده ای مطلوب نیاز به تمرین و اصلاح تمرین دارند که این امر در حال بررسی و اقدام عملی خواهد بود.

اشاره می‌شود بخش گلستان در جنوب غرب استان تهران و در فاصلهٔ ۲۴ کیلومتری از شهر تهران قرار دارد و شهرستان بهارستان در این قرار دارد و از محلات مهم آن می‌توان به شهرک سبزدشت اشاره کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار