آغاز عملیات اجرایی 500 واحد مسکن محرومین در گنبدکاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس: عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۳۲۵ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن استان گلستان آغاز شد.
به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه پیگیری، هماهنگی و برنامه ریزی پروژه های عمرانی شهرستان گنبدکاووس که با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان، مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن استان و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۳۲۵ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن استان گلستان آغاز شد.

عبدالقدیر کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه اخیر اتوبوس و فوت تعدادی از گنبدیها در مسیر مرزی گفت : شانه سازی مسیر مرزی باید در دستور کار ستاد بحران استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت احداث پل بایلر در مسیر پر تردد کلاله به گنبدکاووس افزود: این پروژه هم باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد و برای احداث پل بایلر نیز 50 درصد از پتانسیل دستگاههای شهرستانی استفاده خواهد شد
وی با بیان اینکه احداث اورژانس روستای دماغ نیز باید در دستورکار ستاد بحران قرار گیرد افزود: ایستگاه آتش نشانی در منطقه مرزی باید تجهیز شود.

 امروز ۸۸۵۴ مین واحد مقاوم سازی شده توسط بنیاد مسکن گلستان در گنبدکاووس و ۱۲۷۰ مین واحد مسکونی احداثی حوادثی(سیل) ستاد معین بازسازی بنیادمسکن استان خراسان رضوی در گنبدکاووس توسط کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس و غراوی معاون عمرانی استاندار گلستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.
اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار