آقای دبیر! حالا با مدال‌های کشتی‌گیران مازندرانی پُز بدهید

سهم مازندرانی‌ها در کشتی قهرمانی جهان(اسلو- نروژ) 5 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز از مجموع 13 مدال ایرانی‌ها در کشتی آزاد و فرنگی بود.

به گزارش راه شلمچه، رقابت های کشتی قهرمانی جهان در اسلو امشب به پایان رسید. تیم ملی کشتی آزاد ایران هفته گذشته موفق شد با ۳ طلای مازندرانی‌های حسن یزدانی، کامران قاسمپور، امیرحسین زارع و 2 نقره مازندرانی‌های امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و یک مدال برنز مجتبی گلیج مازندرانی افتخار آفرینی آفرینی کردند.

مازندرانی‌ها در کشتی فرنگی هم خوش درخشیدند صاحب دو طلای ارزشمند محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم شدند.

نتایج کشتی مازندرانی‌ها در رقابت‌های کشتی جهان در نروژ نشان داد که مازندران همچنان قطب کشتی ایران است و اظهارات علیرضا دبیر در باره کشتی مازندران جفا به این خطه کشتی خیز و قهرمان پرور بوده‌است.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در شب پایانی قهرمانی جهان طلای دیگر کسب کرد تا با 4 طلا و دو برنز به کار خود پایان دهد.   

اشاره می‌شود علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی در سال گذشته گفته بود «دوستان میگن مازندران قطب کشتی ایرانه، در حالی که نیست! ساری کشتی‌اش مرده، بابل و آمل تموم. جویباری که دوستان میگن هم مُرده.» 

هرچند پس از این اظهارات دبیر، هیئت کشتی مازندران در دفاع از وی به نوعی این اظهارات را هشداری برای دور شدن کشتی مازندارن بیان کرده و خواستار توجه بیشتر به ورزش کشتی مازندران از سوی مسئولان اعلام کرده بود.

اما باز هم دبیر در کوران مسابقات جهانی کشتی آزاد به ملی‌پوشان گفت که برد شما، دل بچه شیعه را شاد می‌کند. این نقل قول در فضای مجازی با انتقاد کاربران مواجه شده بود. 




 



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار