امام جمعه بابل:

آقای رئیس جمهور! مردم تا کی باید کشته بدهند تا شما راضی شوید؟!

حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل گفت: مرگ و حیات این استان به دست تهرانی ها رقم می خورد و با ورود مسافران، بیماران کرونایی روند بسیار صعودی گرفته است؛ علی‌ برکت الله آقای رییس جمهور!

به گزارش راه شلمچه از بابل، اولین اقامه نماز جمعه بابل بعد از مدت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به امامت حجت‌الاسلام مجتبی روحانی برگزار شد.

امام جمعه بابل ضمن تبریک فرارسیدن روز اصناف، گفت:  اصناف جایگاه و نقش خود را در سلامت جامعه بیابند و خدمت رسان صادق در این عرصه باشند. از همه برادران و خدمتگزاران مجموعه اصناف به ویژه در ایام کرونا که در زمینه خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی به مجموعه درمانی و مردم کمک کردند، تقدیر می کنم.

وی در بخش دیگر خطبه‌های امروز جمعه گفت: آمریکایی ها و غرب فشار سنگینی را در این ایام علیه جریان مقاومت وارد کرده اند. آنها به دنبال آشوب در میان کشورهای مقاومت هستند تا سلاح مقاومت را بگیرند و به ویژه در لبنان که آشوب هایی به بهانه اهانت به همسر پیامبر(ص) راه افتاد اما در حقیقت آمریکایی ها پشت این آشوب ها هستند تا سلاح را از دست حزب الله بگیرند. آمریکایی ها و عمال آن ها بدانند با این برنامه آشوب آفرینی هم به مانند گذشته نمی توانند موفق شوند.

 حجت‌الاسلام روحانی با ابراز تأسف از گسترش ویروس کرونا خاطر نشان کرد: متاسفانه در این روزها شاهدیم بیماری کرونا در حال گسترش و تعداد بیماران در حال افزایش در این استان است. بسیار تاسف می خوریم که علی‌برکت‌الله، مرگ و حیات این استان به دست تهرانی ها رقم می خورد! خوش‌نشین‌ها به این استان آمدند و زمین های کشاورزی را در ضعف مالی مردم استان خریدند و ویلاها یکی پس از دیگری سبز شده است. در سایه سیاست غلطی که چند دهه بر این استان حاکم است امروز زمین کشاورزی در حال نابودی است. بر اساس آمار پلیس راهور هر هفته یک میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو وارد استان می شود و جمعیتی برابر جمعیت استان به عنوان مسافر وارد می‌شوند و بیماران کرونایی روند بسیار صعودی گرفته است. شنیدم اختیارات این امر از وزیر کشور گرفته شده و تنها در دست رئیس جمهور است، علی برکت الله. آقای رئیس جمهور! مردم تا کی باید کشته بدهند تا شما راضی شوید. چرا این همه جنازه بر مردم استان بماند. چون تهرانی ها خستگی های خودشان را دراین استان بریزند. چهار آزادراه تهران به شمال توسط بنیاد مستضعفان برای مستضعفان تهرانی به مازندران کشیده شد.

 امام جمعه بابل با قدردانی از دستگاه قضایی کشور افزود: از قوه قضاییه به خاطر محاکمات مفسدان اقتصادی در این دوره جدید تقدیر می‌کنم. برخی از این افراد مفسد اقتصادی انتساب شناسنامه ای به این شهرستان دارند. برخی از افراد نانجیب به بهانه انتساب شناسنامه‌ای این افراد فاسد، سعی کردند به این شهرستان و هویت آن بتازند و عقده گشایی کنند. همگان بدانند این افراد فاسد هویت شهرستان بابل نیستند. شهدا و علما و فرهیختگان این شهرستان هویت این شهرستان بزرگ هستند. هویت شهرستان بابل عالمان بزرگ مانند سعیدالعلما ، شیخ کبیر ، ملا اشرفی و ملانصیرا هستند. هویت این شهرستان ۱۷۴۶ شهرستان و هزاران جانباز و آزاده و ایثارگر شهرستان بابل است. متاسفانه بی توجهی ها زمینه پرورش این دسته افراد فاسد را فراهم می کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار