اعتراض امام جمعه بابل به اعتبارات مازندران:

مردم بابل مشکل آب آشامیدنی دارند

امام جمعه بابل گفت: نوبخت‌ها می آیند و می روند و این اعتبارهای تخصیص یافته برای استان در جای دیگر هزینه می شود.

به گزارش راه شلمچه از بابل، نمازجمعه امروز(11 مهر) بابل به امامت حجت الاسلام والمسلمین روحانی با حفظ فاصله‌گذاری صفوف و رعایت موارد‌بهداشتیدر مصلی این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بابل با ابراز نارضایتی از وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم گلایه کرد و گفت: بالا رفتن قیمت ارز و سکه اثرات خود را با کمال تاسف بر روی قیمت اجناس و کالاها گذاشته است. با کمال تاسف دولت تدبیر و امید تنها کارش لعنت فرستادن بر دولت آمریکا شده و دست روی دست گذاشته است. تحریم خارجی نهایتا ۳۰ درصد اثر دارد و ۷۰ درصد گرانی ها و آشفتگی ها از بی‌تدبیری در کشور است . امور اداره اجرایی کشور رها شد.

حجت‌الاسلام روحانی با انتقاد از رئیس‌جمهور از سفرهای استانی روسای قوای مقننه و قضائیه تقدیر کرد و اظهار داشت: دو رییس قوه قضاییه و مقننه سفرهای استانی دارند اما در مقابل رییس‌جمهور بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا یک جا نشسته است تا کرونا نگیرد! مسئولان اجرایی و دولت با تدبیر شرایط معیشتی بهتری را برای مردم فراهم کنند. مردم ان شاء‌الله منتظر مدیری لایق برای کشور هستند.

روحانی به مشکلات بابل پرداخت و گفت: چند روز است مردم بابل با مشکل آب مواجه هستند و این مشکل چند ساله همچنان مردم را نگران کرده است. چند سال مردم باید این نگرانی را بکشند؟ نوبخت ها می آیند و می روند و این اعتبارهای تخصیص یافته برای استان در جای دیگر هزینه می شود. اگر استاندار نیمی از هزینه‌ای که برای زباله سوز یکی ازشهرها هزینه کرد، برای تصفیه خانه آب این شهرستان هزینه می کرد، الان وضعیت حل می شد. با بی تدبیری و تبعیض، اعتبارات در جاهای دیگر هزینه می شود و این شهرستان همچنان با این محرومیت مواجه هست .چرا باید برای برخی از نقاط شهر با تانکر آب رسانی شود؟


 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار