آینده روشن کشور اعتماد به جوانان اصلح با انگیزه در انتخابات آینده مجلس است

کارشناس جوان سیاسی گفت: بصیرت و نگاه انقلابیِ مردم در انتخابات دوم اسفند 98 و اعتماد به جوانان اصلح و با انگیزه می‌تواند آینده‌ی روشنی را برای کشورمان رقم بزند.

به گزارش راه شلمچه، عبدالله زمانی کارشناس جوان سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما بر ضرورت انتخاب شایسته و اصلح از طرف مردم و نقش آن در آینده کشور گفت: بصیرت و نگاه انقلابیِ مردم در انتخابات دوم اسفند 98 و اعتماد به جوانان اصلح و با انگیزه می‌تواند آینده‌ی روشنی را برای کشورمان رقم بزند.


وی ادامه داد: نیاز امروز کشور ما حضور مدیران نخبه و جوان در عرصه‌های مختلف است کما اینکه مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که به جوانان اعتماد کنید؛ این‌ها آینده سازان جمهوری اسلامی ایران هستند. کشور و انقلاب ما اکنون در گذر حساسی از تاریخ قرار دارد و نمایندگان مردم در مجلس یازدهم وظیفه سنگینی را به دوش خواهند داشت و باید مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که راه و خط مشی انقلابی داشته باشند.

زمانی افزود: نمایندگان نباید فراموش کنند که میراث‌دار شهدایی هستند که با خونشان نهال انقلاب را تبدیل به درختی تنومند کردند که امروز نامش لرزه بر اندام ابرقدرتی چون آمریکای جنایتکار می‌اندازد.

عبدالله زمانی خاطرنشان کرد: کاندیداها از بیان سخنان عوام فریبانه و شعارهای دور از واقعیت باید اجتناب کنند و با گفتار صادقانه و برنامه‌های کارشناسی شده مردم را در انتخاب اصلح یاری کنند.

وی در پایان اطمینان داد آینده کشور را با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش جوانانِ با غیرت بسیار روشن خواهد بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
6
0
علیرضا تواناپور ۳۱ تیر ۱۴۰۰
باعرض سلام خدمت همه برادران انقلابی وزحمت کش ماهم به وجود جناب آقای مهندس عبدالله زمانی افتخار میکنیم انشاالله که خداوند یاری کند آمین یارب العالمین
پاسخ
آخرین اخبار