ابراز همدردی سیدمحمد حسینی با خانواده شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان

معاون پارلمانی رئیس جمهور با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان ادای احترام و با خانواده شهیدان ابراز همدردی کرد. 

به گزارش راه شلمچه، سید محمد حسینی با حضور در مزار شهدای جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، در فضایی معنوی و روحانی با بازماندگان و اعضای خانواده این حادثه جانگداز دیدار و لحظاتی در کنار جمعی از آنان از جمله خانواده شهیدان سلطانی نژاد که ۹ نفر از عزیزان‌شان به شهادت رسیدند، نشست و ضمن دلجویی و ابراز همدردی، برای آنان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین در مراسم شب هفتم شهیدان و در جمع خانواده ها و زائران گلزار شهیدان کرمان با تجلیل از روحیه بالا و صلابت و بردباری خانواده شهیدان حادثه تروریستی کرمان گفت: ملت ایران در ۴۵ سال گذشته با همین روحیه در مقابل همه کینه‌ توزی ها و دشمنی‌های مستکبران ایستادگی کرده و همواره توطئه های دشمن را خنثی کرده است.


معاون رئیس جمهور تاکید کرد:شهدای حادثه تروریستی کرمان عاشقان و دلدادگان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بودند و در مسیر این شهید والامقام به شهادت نائل آمدند.

حسینی با اشاره به ویژگی ها و سجایای اخلاقی و رفتاری سردار دلها شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: حاج قاسم در عین اقتدار و صلابت در صحنه‌های نبرد با دشمنان، در برخورد با مردم اهل تواضع و فروتنی بود. ایمان، اخلاص و توسل ایشان به ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرای اطهر رمز موفقیت و محبوبیت این شهید بزرگوار بود و امیدواریم  بتوانیم راه و مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم.


معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار داشت: امروز نه تنها خانواده های معظم ۹۴ شهید ۱۳ دی و مردم دیار کریمان بلکه مردم ایران، رزمندگان جبهه مقاومت، مسلمانان ‌و  آزادیخواهان جهان در سوگ شهدای جنایت تلخ و ناگوار تروریستی ، داغدار هستند و شدت این جنایت به حدی بود که برای اولین بار بیش از ۱۰۰ دولت و مجمع جهانی این جنایت را محکوم و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند.


حسینی تاکید کرد: امیدواریم آمران، طراحان، عاملان و همه کسانی که به نحوی دستشان به این جنایت آلوده شد، هرچه زودتر به سزای اعمال خود برسند و به فضل الهی و به حرمت خون زن و کودک و مظلومان این حادثه هرچه سریع‌تر شر داعش و حامیانش که رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند، از سر ملت ها کوتاه شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار