نماینده بافت در مجلس:

شهر کرمان را شوری عجیب در بر گرفته

محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزئیه در آستانه فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ارادتمندان به سردار سلیمانی از دیگر شهرها به کرمان سفر می کنند  و حالا ما وظیفه میزبانی از آنها را داریم و به این میزبانی افتخار می کنیم.

به گزارش راه شلمچه، صمدالله محمدی نماینده بافت، رابر و ارزئیه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: استان کرمان از پهناورترین استانهای کشور است که  به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام و شهید سلیمانی و استان کرمان به عنوان مبدا و محور جبهه مقاومت معرفی شده  است. 

کرمان از دیر باز شاهد ظهور قهرمانان و نخبگان بسیار زیادی در عرصه های گوناگون بوده است اکنون افتخار تاریخ کرمان و همچنین جهان اسلام شهید سلیمانی است مردم کرمان  به مقام شهدای کرمان به ویژه سید و سالار شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی  ابرمرد مقاومت احترامی از سر عشق و اعتقاد قلبی برخوردارند. 

وی قلب همه آزادیخواهان جهان را پس از دو سال از جنایت دولت مستکبر آمریکا را سخت جریحه‌دار خواند و گفت: گلزار شهدای کرمان و مزار شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  با حضور مردم شهیدپرور ایران و همچنین زائرانی از سراسر دنیا حال و هوای خاصی به خود گرفته است. سردار سلیمانی برای مردم  قهرمانی بزرگ و عزیز است  یاد و خاطره‌اش تا ابد در اذهان هر انسان آزادی خواهی باقی خواهد ماند.

محمدی افزود: سردار دل ها  در زمان حیاتشان هم به شهید زنده مشهوربودند فرزندان شهدا به ایشان به چشم پدرشان نگاه می‌کردند و امروز شهيد  قاسم سليمانی از قاسم سليمانی برای دشمن خطرناک‌تر است حال تا دیروز حضورش در منطقه لرزه بر اندام استکبار انداخته بود، اکنون شهادتش، با شهادت شهید سلیمانی انقلاب دوباره بيش از هميشه زنده شد.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی حاج قاسم را چهره‌ای بین‌المللی خطاب کرد و گفت: همه مستضعفان عالم  دلبسته این شهید آسمانی هستند. شهید سلیمانی  نه تنها برای ایران بلکه برای همه آزادگان جهان افتخار آفرین و درس رشادت و مردانگی را به همه زنان و مردان آزاده جهان آموخت امروز نام این قهرمان بین‌المللی و سردار بی بدیل جهان اسلام و مقاومت  به عنوان سمبل آزادی خواهی در سراسر جهان  طنین انداز است و راه و مکتب او الگویی  شده برای همه رادمردان و  آزادگان عالم.

وی ادامه داد: امروز مکتب شهید سلیمانی برای تقویت انقلاب و مصونیت مردم و انقلاب مورد توجه ویژه قرار دارد و مکتب شهید سلیمانی  از چشمه زلال اهل بیت علیهم السلام الهام گرفته  اکنون همه آزادگان دنیا علاقمند به راه شهید سلیمانی هستند. 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان مزار شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را محل تجدید پیمان با آرمان های انقلاب که راه و مکتب سرخ حسینی است، دانست و تأکید کرد: تجدید پیمان با  پرچمدار تظلم خواهی تسلی خوبی خواهد بود بر آلام و دلهای رنجور دردمندان عالم که  در گلزار بین المللی کرمان شاهدیم. امروز کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و آبرو و عزت مسلمانان شده است.


ایشان با اشاره به همسنگران و رزمندگان حاج قاسم در لشکر ۴۱ ثارالله، گفت: مردم کرمان از این موهبت برخوردارند که مقاوم و ایثارگرانه پای ارزش های انقلاب ایستاده اند. مردم کرمان به وصیت شهید سلیمانی مبنی بر حمایت از ولایت عمل کردند و نشان دادند در خط شهدا حرکت می کنند.


صمدالله محمدی با بیان اینکه مردم استان کرمان مردمی مؤمن، انقلابی، آگاه، نجیب و وفادارند، اظهار کرد:  کرمانی‌ها در عرصه‌های علم و ادب و هنر، تدبیر و سیاست و معنویت توام با ولایت مداری می درخشند و کرمان میزبان زائران شهید سلیمانی از اقصی نقاط دنیا است و ارادتمندان به سردار سلیمانی از دیگر شهرها به کرمان سفر می‌کنند  و حالا ما وظیفه میزبانی از آنها را داریم و به این میزبانی افتخار می کنیم  و به شیوه مهمان نوازی سردار دل ها  میزبان میهمانانش هستیم و سنگ تمام خواهیم گذاشت. 


نماینده کرمانی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهر کرمان را شوری عجیب در بر گرفته است؛ همگان در تکاپو هستند تا بهترین میزبان برای میهمانان سردار باشند، موکب هایی برای پذیرایی از عزاداران ایشان در سراسر شهر تدارک  شده است. فوج فوج مردم برای تجدید پیمان با آرمان های انقلاب می آیند.

وی خاطرنشان کرد گلزار شهدای کرمان قرارگاه همه علاقه‌مندان و دوستداران شهادت و مقاومت است و با هر سلیقه فکری در اینجا رنگ و بوی خدا و وحدت می بینید این پرچم برافراشته انقلاب در اهتزاز بر آسمان ایران اسلامی می درخشد.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی مهمان‌نوازی را از یکی از سنت‌های شاخص مردم کرمان در طول تاریخ بیان کرد و گفت: برای مردم کرمان افتخاری بس بزرگی است که میزبان میهمانان سردار دل ها باشند.
.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار