تذکر شفاهی نماینده بافت به وزارت کشاوری:

کشاورزان بافت و اروزئیه نگرانند و محصولاتشان در خطر است

محمدی نماینده مردم بافت خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: پس از گذشت دو سال از جاری شدن سیل در شهرستان رابر و همچنین گذشت یکسال از جاری شدن در شهرستان بافت و ارزوئیه، متاسفانه تاکنون مسیر رودخانه ها لایروبی نشده و همچنین لایروبی قنوات نیز نیمه کاره رها شده است، کشاورزان نگرانند و محصولاتشان در خطر است.


به گزارش راه شلمچه، صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر . ارزوئیه در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 22 تیرماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان که توسط دولت تدوین شده منطبق با قانون مجلس نیست، انتظار داریم دولت قانون رتبه بندی را به درستی اجرا کند، همچنین سبک پرداخت حقوق بازنشستگان خلاف ماده 96 تامین اجتماعی است، دستور دهید دولت هر چه سریعتر به قانون عمل کند.

 

محمدی در تذکری به وزرای کشور و جهاد کشاورزی افزود: پس از گذشت دو سال از جاری شدن سیل در شهرستان رابر و همچنین گذشت یکسال از جاری شدن در شهرستان بافت و ارزوئیه، متاسفانه تاکنون مسیر رودخانه ها لایروبی نشده و همچنین لایروبی قنوات نیز نیمه کاره رها شده است، کشاورزان نگرانند و محصولاتشان در خطر است؛ ضرورت دارد وزارت جهاد کشاورزی شرکت پشتیبانی امور دام را از دلالی و انتصابی بودن به حمایتی بودن تغییر نگرش دهد و به نگرانی عشایر پاسخ دهد. همچنین پرداخت خسارت باغداران و کشاورزان به ویژه تگرگ اخیر در ارزوئیه به توجه ویژه نیاز دارد.

 

وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی آبفا، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و خاتم الانبیا (ص) تاکید می کنم که آبرسانی در بسیاری از روستاهای رابر با تانکر و به صورت سیار انجام می شود، انتظار می رود آبرسانی به روستاهای پایین دست شهر بافت و سایر روستاها به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) واگذار شود، همچنین آبرسانی به روستاهای ارزوئیه در گرمای 50 درجه نیز نیاز به تسریع دارد.

 

محمدی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: انتظار مردم تصویب و تخصیص اعتبار برای پاسخ به دغدغه سال های دور یعنی تکمیل باند دوم و چهارخطه شدن جاده های سه شهرستان حوزه انتخابیه است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار