آخرین وضعیت جسمانی صمدالله محمدی پس از حادثه سقوط بالگرد

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی که روز پنجشنبه در سانحه بالگرد هلال احمر کرمان به همراه وزیر ورزش دچار عرضه خونریزی طحال و ریوی شده بود در تماس تلفنی با راه شلمچه آخرین وضعیت جسمانی خود را شرح داد.


 صمدالله محمدی که هم اکنون در بیمارستان بافت بستری است در تماس تلفنی با خبرنگار راه شلمچه در باره آخرین وضعیت درمانی خود گفت: ریه و طحال بنده آسیب جزئی و کمی دچار خونریزی شده که منتظرم تا پزشکان نظر نهایی را اعلام کنند. 

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی افزود: البته زانوی پای چپ بنده آسیب دیده و شکسته شده و اکنون هیچ حسی را متوجه نیستم و نمی‌توانم پای چپ خود را تکان بدهم.

محمدی با بیان اینکه منتظر نظر نهایی پزشک هستم تا به بیمارستان تهران منتقل شوم، گفت: کمی درد دارم و سرفه می‌کنم و طبق نظر اولیه پزشکان دوران نقاهت سختی را خواهم داشت.

اشاره می‌شود بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه(4 اسفند) هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بالگرد هلال احمر هنگام نشستن و درحالی که چندمتر تا زمین فاصله داشت به زمین برخورد کرد و در این سانحه در مجموع ۱۸ تن شامل چهار نفر کادر پرواز و سایر سرنشینان مصدوم شدند که اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش به علت شدت سانحه جان باخت.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار