ادامه حمایت‌ نمایندگان مجلس از رضامراد صحرایی برای وزارت آموزش و پرورش

در ادامه حمایت نمایندگان مجلس از رضامراد صحرایی برای گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، نمایندگان نیشابور و مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی نیز حمایت خود را برای معرفی صحرایی به مجلس اعلام کردند.

به گزارش راه شلمچه، پس از معرفی رضامراد صحرایی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش و با توجه به انتشار رزومه و همچنین سابقه فعالیت وی در دستگاه تعلیم تربیت کشور، میزان حمایت‌های نمایندگان مردم در خانه ملت به صورت چمشگیری افزایش یافته و به اعتقاد این نمایندگان، صحرایی با توجه به سابقه عملکردی که در این حوزه دارد می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی وزارت آموزش و پرورش باشد.

بر این اساس احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و رضا آریان‌پور نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از رضامراد صحرایی اعلام کردند.


آریان‌پور: در صورت معرفی  سرپرست  فعلی آموزش و پرورش به مجلس به وی  رای اعتماد خواهم داد. 

 نماینده مردم کلاله و مینو دشت و عضو کمیسیون‌های بهداشت و درمان و تلفیق مجلس شورای اسلامی در مورد رضا مراد صحرایی خاطر نشان کرد:  روزمه فوق العاده ایشان در امر  وزارتخانه و همچنین تعلیم و تربیت ستودنی است و در این مدت کم سرپرستی اقدامات مطلوبی هم در جهت رتبه بندی معلمان انجام داد.   

رضا آریان‌پور همانند سایر نمایندگان حامی صحرایی، بر روی کار آمدن  افراد شاخص در وزارتخانه تاکید کرد و  گفت: منطقی است که  ایشان افرادی همچون خود که در دانش و عمل توانایی دارند را  استفاده کند. 

وی همچنین جوانگرایی، تجربه، روحیه جهادی و انقلابی بودن را در توصیف سرپرست کنونی وزارت آموزش و پرورش ذکر نمود و تصریح کرد: با توجه به معیارهایی که گفته شد در صورت معرفی به ایشان رای اعتماد خواهم داد.


نماینده نیشابور در مجلس: صحرایی شایسته معرفی به بهارستان است

احسان ارکانی  نماینده مردم نیشابور و عضو کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی، با  بیان اینکه دکتر صحرایی جوان انقلابی و از خانواده معزز شهداست، گفت:  اگر رئیس جمهور محترم ایشان را  جهت پست وزارت آموزش و پرورش به خانه ملت معرفی کنند، به وی رای اعتماد خواهم داد‌.

 وی تصریح کرد: سرپرست آموزش و پرورش  تا به این لحظه قدم های بسیار خوبی در جهت رتبه بندی معلمان  و دیگر مشکلات وزارتخانه برداشته و لذا به نظر من، او  شایسته معرفی به بهارستان است. 

ارکانی با توجه به وضعیت پر چالش وزارت آموزش و پرورش،خواهان معرفی هر چه زودتر وزیر از سوی دولت شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
حنیفه قبادی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
دکتر صحرایی فرزند عزیز و شایسته دلفان.... فردی بسیار توانمند و دلسوز مردم است که به نظرم بهترین گزینه برای تصدی وزارت است. با آرزوی موفقیت
پاسخ
0
اسمان ۲ خرداد ۱۴۰۲
ایشان اگه دلسوز بودن قصد حذف ماده ۲۸ را نداشتن
پاسخ
آخرین اخبار