نظر بازیکنان پرسپولیس و تراکتور؛

از فوتبال ملانصرالدینی تا بلیتی که کنسل شد

بازیکنان تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور پس از دیدار جنجالی و خشن خود به اظهار نظر در مورد اتفاقات و حواشی این بازی پرداختند و هر دو طرف داور را مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش راه شلمچه، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. علی علیپور (۹) و وحید امیری (۵۵) برای پرسپولیس گل زدند.

 

خلیل زاده: سنگ پرانی پیش می آید
 شجاع خلیل زاده در مورد این بازی گفت: این روند را ادامه خواهیم داد. تلاش می کنیم که بازیهای بعدی را هم با پیروزی به پایان برسانیم. هواداران تراکتور تماشاگران خوبی هستند اما سنگ پرانی پیش می آید. داوری هم مشکل خاصی نداشت. ما مشکل مالی داریم و امیدوارم مسئولان باشگاه و وزارت ورزش کمک کنند تا این مشکل حل شود.

بیرانوند: شلوغی ها تقصیر تراکتوری ها بود
 علیرضا بیرانوند نیز در این مورد گفت: سه امتیاز شیرین گرفتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. همه دیدند که بازیکنان ما درگیری نداشتند و این شلوغی ها تقصیر بازیکنان تراکتور بود که تمرکزشان را از دست دادند. کارت زردی که به من داد بی دلیل بود. داور من را سه کارته کرد و یک هفته قبل از دربی با استرس به میدان خواهم رفت.

 

وی در مورد اینکه بلیت رفتن را هم گرفته بود گفت: بله من بلیتم را گرفته بودم و قرار بود ساعت ۳ صبح بروم اما وقتی چهره آقای گل محمدی را نگاه می کردم خجالت می کشیدم موضوع را بگویم. گل محمدی نقش بزرگی در معرفی من به فوتبال ایران داشت و به همین خاطر نتوانستم بگویم می خواهم بروم.

 

امیری: این بازی بدون حاشیه نیست
 وحید امیری نیز در مورد این بازی گفت: برای هر دو تیم سه امتیاز این بازی مهم بود. البته بازی دو تیم هیچ وقت بدون حاشیه نیست. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را گرفتیم. بازی سنگینی بود و داور کارت های زیادی داد.

 

ما به عنوان بخش کوچکی از ورزش کشور راضی به اتفاقات حاشیه ای در ورزشگاه ها نیستیم و امیدوارم ورزش کمک کند که همه به هم نزدیک شویم نه اینکه این اتفاقات باعث خونریزی و زخمی شدن فردی شود. امیدوارم مشکل مالی بازیکنان برطرف شود چرا که بازیکنان ما تا یک جایی می توانند به این موضوع توجه نکنند.

شیری: نمی توان کسی را مقصر دانست
 مهدی شیری گفت: بازی بسیار حساس و سنگین بود و اتفاقاتی که در آن رخ داد نشان دهنده استرس بالای این دیدار برای دو تیم بود. بازیهای بزرگ همیشه پرحاشیه است و نمی توان کسی را مقصر دانست. با توجه به اینکه هر دو تیم بدنبال برد بودند این حواشی در این دیدارها طبیعی است.

 

ما توانستیم بر حاشیه ها غلبه کرده و به یک برد حساس و سرنوشت ساز دست پیدا کنیم. ۳ امتیاز بسیار خوب را بدست آوردیم اما باید حالا این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی آینده باشیم.

 

اوساگونا باید ۱۰ بار اخراج می شد
 رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور هم در مورد این بازی گفت: در حد خودمان نبودیم. اوساگونا مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس باید ۱۰ بار اخراج می شد. ما این بازی را به خودمان باختیم.

دژاگه: مشورتی با من برای تیم ملی نشده است
 اشکان دژاگه کاپیتان تراکتور در مورد این بازی گفت: آنها تیم بزرگی هستند و می خواهند بازی را ببرند. هم در زمین از ما و هم روی سکوها از تماشاگران. ما نتوانستیم امتیاز بگیریم و امیدوارم که بتوانیم در بازی بعدی این نتیجه را جبران کنیم. بازیهای زیادی تا پایان فصل مانده. ما باید تمرکز کنیم برای بازی های بعد که بتوانیم به پیروزی برسیم. شجاع خلیل زاده دوست عزیز من است. این اتفاق در فوتبال رخ می دهد و امیدوارم که موفق باشد.

 

در مورد مربی تیم ملی هم نمی توانم صحبت کنم. مسئولان باید تصمیم بگیرند. مربیان بزرگی را مد نظر دارند و در نهایت باید فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد. کسی با من در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی مشورت نکرده است.

مسعود شجاعی: همه چیز ملانصرالدینی است
 مسعود شجاعی یکی از بازیکنان باتجربه تراکتور که سابقه طولانی در تیم ملی فوتبال ایران هم دارد، حاضر به اظهار نظر در مورد این بازی نشد و با گفتن این جمله که همه چیز ملانصرالدینی است و همه چیز فوتبال ما باید به هم بیاید. 

منبع؛ مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار