استقلال با شوک صدر جدول را پس گرفت +جدول

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۳ دیدار برگزار شد که استقلال در دیدار خانگی مقابل شمس آذر در دقایق پایانی اوضاع این تیم پیچیده شد و باعث شد تا استرس بر آبی پوشان حاکم شود.                            

به گزارش راه شلمچه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه 31 فروردین 1403) با انجام سه دیدار پیگیری شد که در نخستین بازی تراکتور با هدایت محمد نصرتی از ساعت ۱۶:۳۰ مهمان نساجی بود. همچنین استقلال در دیداری حساس از ساعت ۱۸ میزبان شمس آذر  و فولاد از ساعت ۱۸:۱۰  مقابل مس رفسنجان قرار گرفت.

 

استقلال ۳ - 2 شمس آذر 

در مهم‌ترین دیدار امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای شمس آذر قزوین بود. روز گذشته پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند و آبی پوشان امروز در اندیشه پس گرفتن رتبه نخست جدول رده‌بندی بودند که این دیدار با نتیجه سه بر 2 به نفع آی‌پوشان خاتمه یافت.

مهرداد محمدی(۲۰ و ۵۱ پنالتی) و محمدحسین مرادمند(۷۷) برای استقلال و فراز امامعلی(۸۳) و مجتبی فخریان(۸۵) برای شمس آذر گل زدند. 

شوک به استقلال با دو گل 

 

تیم قزوینی که نتوانسته بود در طول بازی از حملاتش استفاده کند، بالاخره به خواسته اش رسید و در دقیقه ۸۳ روی ارسال از جناح راست و ضربه فراز امامعلی به گل رسید تا آبی پوشان نگران نتیجه پایانی بازی شوند. در شرایطی که استقلال هنوز از شوک گل اول خارج نشده بود دو دقیقه بعد گل دوم را هم دریافت کرد تا اوضاع پیچیده شود و استرس بر آبی پوشان حاکم شود.

 

بازگشت به صدر و ادامه حساسیت

استقلال با سه گل توانست شمس آذر را شکست دهد تا تعقیب و گریز در هفته های باقی مانده در صدر جدول همچنان با پرسپولیس ادامه داشته باشد. با پیروزی آبی پوشان برابر شمس آذر این تیم ۵۳ امتیازی شد و به صدر جدول برگشت. پرسپولیس هم با ۵۲ امتیاز در تعقیب آبی ها قرار دارد. 


 

نساجی ۱ - ۰ تراکتور

گل‌: منصور باقری در دقیقه ۶۵

شرح گل‌: منصور باقری با ضربه‌ای محکم از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتور را باز کرد.

 

فولاد ۰ - ۱ مس رفسنجان





اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار