اعلام آمادگی امیری سوادکوهی برای مناظره با تمامی مذاهب در حقانیت امیرالمومنین(ع)

محقق سرشناس مازندرانی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با راه شلمچه گفت: آماده مناظره با تمامی بزرگان مدعیان و صاحبان اندیشه در دنیا برای حقانیت امیرالمؤمنین هستیم.


به گزارش راه شلمچه، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و اندیشمندان جوان شیعه در گفت‌‌‌و‌گو با خبرنگار ما در سخنانی مهم با بیان عظمت نورانیت در عوالم مختلف جهان خلقت، حضرت زهرا سلام الله علیها ضمن هشدار به فرقه های مختلفی که با جعل اسناد به‌دنبال فاصله انداختن مردم با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند، گفت: آماده مناظره علمی در باب غربت و مظلومیت و حقانیت امیرالمؤمنین علی علیه السلام با تمامی بزرگان و سران اهل تسنن، با همه ی کشیش های مسیحی و خاخام های یهودی، و تمامی مدعیان و صاحبان اندیشه در سر تا سر کره ی زمین، با هر زبانی که با آن سخن می گویند هستیم و برای یکایک آنان ثابت می کنیم که در روی کره ی زمین بالاتر از  مذهب حقه ی اهل بیت علیهم السلام وجود ندارد و راه نجات تنها در ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام و تبعت از سیره ی فاطمه ی اطهر سلام الله علیها است.

 وی با اشاره به اعتراف بزرگان اهل تسنن در شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها توسط مدعیان خلافت گفت: هیچ کس از  بزرگان اهل تسنن نتوانستند در کتابهای مهم و اساسی خود منکر شهادت و علل قطعیه ی شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها شوند، از اینرو این حقیقت انکار ناپذیر را که در کتب مهم آنان آمده اشاره و به گوشه ای از آن می پردازیم.

ابن شَحْنه می گوید: إنَّ عُمَرَ جاءَ إلی بَیْتِ عَلِیٍّ لِیُحْرِقَهُ عَلی مَنْ فِیهِ. عمر سوی خانه علی آمد تا خانه را با اهلش بسوزاند.

ابن حجر عسقلانى نیز می گوید: إنّ عمر رفس فاطمه حتّى أسقطت بمحسن؛ به تحقیق که عمر به فاطمه لگد زد و سبب سقط محسن گردید.

صفدى نیز گوید: إنّ عمر ضرب بطن فاطمه یوم البیعه حتّى ألقت المحسن من بطنها. 

ندامت ابوبکر از هجوم به خانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در تاریخ آمده است.أنا حمید أنا عثمان بن صالح، حدثنی اللیث بن سعد بن عبد الرحمن الفهمی، حدثنی علوان، عن صالح بن کیسان، عن حمید بن عبدالرحمن بن عوف، أن أباه عبد الرحمن بن عوف، دخل على أبی بکر الصدیق رحمه الله علیه فی مرضه الذی قبض فیه … فقال أبو بکر: «أجل إنی لا آسى من الدنیا إلا على ثَلاثٍ فَعَلْتُهُنَّ وَدِدْتُ أَنِّی تَرَکْتُهُنَّ، ثلاث ترکتهن وددت أنی فعلتهن، وثلاث وددت أنی سألت عنهن رسول الله، أما اللاتی وددت أنی ترکتهن، فوددت أنی لم أَکُنْ کَشَفْتُ بیتَ فاطِمَهَ عن شیء، وإن کانوا قد أَغْلَقُوا على الحرب…؛ عبد الرحمن بن عوف به هنگام بیمارى ابوبکر به دیدارش رفت و پس از سلام و احوال‌پرسى، با او گفت و گوى کوتاهى داشت. ابوبکر به او چنین گفت: من در دوران زندگى بر سه چیزى که انجام داده‌ام تأسف مى‌خورم، دوست داشتم که مرتکب نشده بودم، یکی از آن‌ها هجوم به خانه فاطمه زهرا بود، دوست داشتم خانه فاطمه را هتک حرمت نمى‌کردم؛ اگر چه آن را براى جنگ بسته بودند…

این محقق برجسته در ادامه گفت:  به همه ی شبکه های ماهواره ای وهابی و انحرافی هشدار می دهم اگر جرأتی در وجودشان مانده، بجای دروغ پراکنی هایشان نسبت به مذهب اهل بیت علیهم السلام به یک سؤال بزرگ تاریخ پاسخ دهند که علت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها چه بود؟!

وی در خاتمه گفت: شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، ولایت علوی را اثبات می کند و این بزرگترین رسوایی منافقان و مدعیان خلافت در تاریخ اسلام بوده است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار