پاسخ صریح امیری سوادکوهی به هتاک به ساحت مقدسه حضرت زهرا(س)

در پی اهانت بی شرمانه ی ورزشکار هتاک و فراری به ساحت مقدسه و مبارکه ی حضرت زهرا سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه در یادداشتی نسبت به این جسارت عکس العمل صریح نشان داد و خورشید عالمتاب فاطمی را خاموش نشدنی توصیف کرد.

به گزارش راه شلمچه، متن این یادداشت بدین شرح زیر است:


فحاشی و اهانت برخی انسان های بی ریشه به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام در عصر ما، قبل از آنکه بخواهد دشمنی آشکار با حقیقت دین و مذهب بحساب آید، ممکن است ناشی از بد جلوه دادن چهره ی نورانی اسلام توسط مدعیان دروغین آن بوده باشد که برای رسیدن به اغراض سیاسی خود، دين را وارونه و ملعبه ی اهداف دنیوی خود نشان داده اند... که بر این اساس، امر را بر شخصیت های ضعیف الایمان مشتبه و آنان را در مسیر خطرناک و مُهلکی قرار می دهند.
جرأت اهانت آشکار و مستمر به حضرت صدیقه ی طاهره، فاطمه زهرا سلام الله علیها و توهّم شکستنِ قداستِ حقیقتِ قدسیه ای که نه تنها در قرآن، بلکه در تورات، انجیل و سایر کتب آسمانی از او به عظمت یاد شده، حاصل بی بندوباری های مفرط، ارتزاق مال حرام و از شراکت شیطان در نطفه ی هتاک خبر می‌دهد و این در حالی است که خورشید عالمتاب فاطمی تلألوی خود را خواهد داشت و خاموش شدنی نیست.
هر چند متخصصین امر در وادی دیگر، این نوع رفتار را ناشی از اختلالات روحی و ابزاری جهت تخلیه ی روانی و دیده شدن در جامعه تلقی می‌کنند ولکن هدف برخی هتاک های فراری از غلتیدن در لجنزار متعفن اهانت به مقدسات ، بهره برداری های سیاسی و تثبیت بردگی و سرسپردگی شان در مقابل صهیونیزم جهانی بوده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار