محقق و نویسنده جوان شیعه:

تابوت فرقه ی صوفیه در قبرستان فراموشی دفن خواهد شد

در پی جسارت و هتک حرمت عده ای از پیروان فرقه ی ضاله ی صوفیه در حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام و برپا نمودن حلقه ی انحرافی شان در حریم قدس رضوی که با متفرق نمودن آنان توسط خدام حرم مواجه شده بود، حجت الاسلام و المسلمین امیری سوادکوهی ضمن نقد این فرقه ی بی پایه و بی اساس، به تبیین حقیقت مذهب اهل بیت علیهم السلام پرداخت و گفت: تابوت فرقه ی صوفیه در قبرستان فراموشی دفن خواهد شد.

به گزارش راه شلمچه، امیری سوادکوهی که در گذشته نیز در  پیامی علمی نورعلی تابنده قطب فرقه صوفیه را به مناظره دعوت کرده بود این اهانت را هتاکی بزرگی نسبت به امام رئوفی دانست که وجود ارزشمندشان فرمودند: اگر در جایی سخن از صوفیه برده شود و از آنان ابراز انزجار نکردید، به من علی بن موسی الرضا جفا نمودید.


سوادکوهی در ادامه تاکید کرد، اگر چه اندیشمندان و صاحبنظران جهان اسلام، هتاکی ها نسبت به ائمه اطهار علیهم السلام را ثمره ی اهانت بزرگ در پنجشنبه سیاه تاریخ و لکه ی ننگِ ابدیِ گفتار شیطانیِ«اِنَّ الرَّجُل لَیَهجُر» می دانند ، ولکن در امتداد آن شجره ملعونه، فرقه هایی پوشالی مانند صوفیه رخ عیان کردند تا مسیر گمراهی را به نوبه ی خود احیا نموده و دیگران را در لجنزار هوی و هوس خویش غوطه ور سازند،و در مقابل حق و حقیقت بایستند.


وی تاکید کرد: اگر چه صدای شکسته شدن استخوان های پوسیده ی این فرقه پوشالی و انحرافی به گوش می رسد و با اهانت به مقدسات اسلامی و تشکیل حلقه هایشان در حرم ها و هیئات مذهبی در حال دست و پا زدن و نفس های آخر بقای خود هستند، ولکن به نوبه خود پاسخ این یاوه گویی ها را با زبان علم و منطق خواهیم داد و به رسم امانت، براساس رسالت خویش، در کتاب های خود،آیندگان را از چنین توطئه های کینه توزانه مطلع خواهیم کرد تا در مقابل فرقه سازی های عصر خویش بایستند و بدانند که در عصر ما نیز خفاشانی بودند که در آرزوی خاموش نمودن خورشید جهان تاب اسلام منقرض گردیده و وعده ی محکم و قطعی الهی بر آنان تحقق یافت که إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا... و بزودی تابوت فرقه ی صوفیه در قبرستان فراموشی دفن خواهد شد.


اميری سوادکوهی در ادامه نسبت به برخی تريبون بدستان بی اطلاع که ورود صوفیه به حرم مطهر رضوی را داخل شدن به پناهگاه امام رئوف دانستند گفت، وقتی امام رضا علیه السلام در زمان حیات مبارکشان آنان را مورد لعن و طرد خود قرار دادند چگونه می توانید چنین یاوه بگویید و راه را بر ورود بدعت گذاران شهوتران روزگار هموار نمایید؟! این راه صحیح نیست، در مسیر علمای اصیل حرکت نمایید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار