افتتاح فروشگاه با حضور یک سلبریتی و بادیگاردهایش!

 در چند روز گذشته فیلم‌هایی از حضور یک سلبریتی در مراسم افتتاحیه یک فروشگاه در مرکز تهران منتشر شد.

به گزارش راه شلمچه، در چند روز گذشته فیلم‌هایی از حضور یک سلبریتی در مراسم افتتاحیه یک فروشگاه در مرکز تهران منتشر شد، فارغ از تجمعی که با وجود تداوم شیوع کرونا در خیابان‌های اطراف فروشگاه مذکور و داخل آن شکل گرفت، حضور و فعالیت افرادی در قالب "بادیگارد" در این مراسم، قابل تامل است. 

در این فیلم‌ها، افرادی با ظاهری درشت‌اندام، کت و شلوارهای مشکی‌رنگ و ... دیده می‌شدند که به نوعی بادیگارد سلبریتی مذکور در این مراسم شده و راه را برای عبور این فرد باز می‌کنند! البته همراهی بادیگاردها با سلبریتی‌ها تازگی ندارد و چندین سال است در مراسم‌های مختلف شاهدیم افرادی تحت عنوان بادیگارد و با اوصاف نامبرده، سلبریتی‌ها را همراهی می‌کنند؛ موضوعی که بارها و بارها، با واکنش پلیس همراه بوده است. 

بنا بر گفته فرماندهان نیروی انتظامی، هیچ‌کس اجازه ندارد با علامت و تجهیزات خاص، شخصی را تحت عنوان بادیگارد همراهی کند و اینگونه رفتارها غیرقانونی و قابل پیگرد است. 

سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی و رئیس سابق پلیس پیشگیری، درباره استفاده برخی سلبریتی‌ها از اشخاصی به عنوان بادیگارد و قانونی یا غیرقانونی بودن این اقدام گفته بود: بر اساس قوانین و مقررات، موضوعی با عنوان بادیگارد به صورت رسمی و قانونی تعریف نشده است؛ هر کسی از این عنوان استفاده کند یا رفتارهایی شبیه به بادیگاردها داشته باشد، حتماً مورد مؤاخذه قرار می‌گیرد و پلیس نیز مکلف به برخورد با چنین مواردی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار