گام های اثرگذار سید محمد رضا گرامیان:

امضای تفاهم‌نامه طرح مدیریت سبز سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بابیان اینکه گام نخست در مدیریت سبز در حیطه پسماند کاهش تولید زباله است، افزود: در گام بعدی موضوعاتی مانند تفکیک و مدیریت پسماند ویژه اهمیت پیدا می‌کند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبر منتشر شده در سایت شهرداری ساری؛ در راستای آموزش و مدیریت صحیح پسماند، تفکیک زباله از مبدأ، کاهش شیرابه و جلوگیری از مخاطرات آن در استانداری مازندران با حضور ناصحی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری و سید محمدرضا گرامیان سرپرست سازمان، تفاهم‌نامه طرح مدیریت سبز منعقد گردید.

 

سید محمدرضا گرامیان سرپرست سازمان، در این جلسه با اشاره به حضور فعال سازمان درزمینهٔ اقدامات اجرایی مدیریت سبز در سطح شهر ساری، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌های آموزشی مذکور، علاوه بر استانداردسازی آموزش و افزایش آگاهی، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی در سطوح مختلف، زمینه مناسب برای مشارکت گسترده‌تر در زمینه‌های مختلف مدیریت سبز را فراهم خواهد کرد که از اهداف اصلی و برنامه‌های توسعه‌ای سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری به شمار می‌رود.

 

وی بابیان اینکه آموزش، جزء ارکان اصلی مدیریت سبز است، گفت: ضرورت تدوین و ارائه برنامه‌های آموزشی در حوزه فنی، اجتماعی و فرهنگی و توجه به شاخص‌ها و استانداردهای جهانی در ارتقای کیفی شاخص‌های مختلف مدیریت سبز تأثیر بسزایی دارد.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری بابیان اینکه گام نخست در مدیریت سبز در حیطه پسماند کاهش تولید زباله است، افزود: در گام بعدی موضوعاتی مانند تفکیک و مدیریت پسماند ویژه اهمیت پیدا می‌کند.

 

مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران نیز بر اهمیت تربیت نیروهای فنی و فرهنگی در بخش‌های مختلف تأکید کرد و گفت: مفهوم مدیریت سبز باید نهادینه شود و خط‌مشی مشخص منطبق با شاخص‌های جهانی را ترسیم کند.

 

ناصحی ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در حوزه مدیریت سبز، به ارائه آموزش‌های بیشتر تأکید کرد و گفت: آموزش مقدمه‌ای برای نهادینه کردن مدیریت سبز در تمامی ارگان‌ها است.

 

‌‌‌‌در پایان جلسه تفاهم‌نامه‌های همکاری توسط ناصحی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری مازندران و سید محمدرضا گرامیان سرپرست مدیرعاملی سازمان به امضا رسید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار