یادداشت:

انتخابات و بیعت دوباره با امامین انقلاب

فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان کشور، با بیان اینکه، "انتخابات یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است"،‌ گفت: مشارکت حداکثری مردم، جلوه آشکار تقویت نظام است.

به گزارش راه شلمچه، "حسین امیدی"، فرمانده پایگاه بسیج شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان کشور، ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه در حماسه اسفندماه،  انتخابات را نماد کامل تجلی مردم سالاری دینی توصیف کرد و در یادداشتی نوشت: 

"بسم الله الرحمن الرحیم" 
بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند. (مقام معظم رهبری)‌‎.

دشمنان ملت بزرگ ایران از هیچ فرصتی برای ایجاد شکاف و تضعیف وحدت و سنگ اندازی در مسیر حرکت استوارکشتی سترگ امت اسلامی نمیگذرند. بدخواهان مردم ایران مذبوحانه تلاش می کنند از هر سو و با هر ابزاری رشد و گسترش انقلاب اسلامی را مانع شوند. غافل از اینکه دست خداوند مانند همیشه یار و یاور مومنان است و آنان را هیچ گاه بی مدد رها نمی سازد.

بیعت اول مردم شریف ایران با بیعتی دیگر با خلف صالح پیر جماران که نشأت گرفته ‏از فهم درست، هوشمندی و تصمیم گیری صحیح راهبردی  و ستودنی ایرانیان سرافراز بود به تمدن عظیم ایرانی عظمتی دیگر بخشید.

گویی مقدر است که امت محمدصلوات الله علیه و آله و سلم اندیشه ناب محمدی را علوی با علی علیه‌السلام دگرباره در کوران حوادث مستحدثه و بی سامانی های دنیای بی سرانجام نوین باختری و خاوری، حسینی گسترش داده، مسیر ظهور منجی عالم، حضرت محمد ابن الحسن عسکری را هموار ساخته، در رکاب حجه الله الاعظم مردانه بزییند و مردانه بمیرند.

بی شک، امروزه گستره تفکر حسینی و اندیشه مهدوی از مرزهای اعتقادی ایران عبور کرده وبسیجیان مومن، انقلابی و مستحکم، با تلاش و مجاهدت و بهره ‏مندی از اندیشه راهگشا و مواضع انقلاب اسلامی در دفاع از مسلمانان مظلوم جهان در هر کجا حضور آگاهانه و فعال دارند و با ‏تمام قدرت جانفشانی می کنند.

جمهوری اسلامی ایران که بر دو ستون جمهوریت و اسلامیت بنا نهاده شده، نماد کاملی از تجلی مردم سالاری دینی است.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای مد‌ظلله العالی امین سر و نگاهبان امین این الگوی برتر حکمرانی در دنیای ظلمانی کنونی است.

برگزاری مستمر و مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه آشکار تقویت بعد جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دانشگاه وزین، موقر، رزین و رصین فرهنگیان اعم از اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان بسیجی مومن که میراث‌داران این شجره طیبه هستند پیش و بیش از هر قشر دیگری و با توجه به رسالت انسان ساز و تمدن ساز این دانشگاه که همیشه مورد عنایت امام امت قرار دارد و به شکرانه این توجه ولی امر مسلمین عالم، همچنان که در سنگرعلم و ‏اندیشه و تفکّر و تبیین ارزش‌های اصیل اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، با همه توان خویش، پیشتاز بوده است، اینبار نیز چون همیشه با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیشتاز بوده و با تمام امکانات مادی و معنوی در عرصه انتخابات حاضر بوده و خواهد بود.

پایگاه بسیج سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، ‏آمادگی کامل خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام داشته و بر تداوم راه انقلاب و اصول بنیادین آن تاکید می ‏نماید و تا ظهور مولایمان حضرت حجت (عج) این راه پر افتخار را در زیر چتر ولایت مطلقه فقیه ادامه خواهیم داد.

 ‏ان شاءالله...

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار