اولین هفته فصل جدید لیگ برتر با پیروزی مدعیان خاتمه یافت +جدول لیگ

هفته نخست لیگ بیست و سوم امروز(پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار به پایان رسید و سپاهان و استقلال با نتیجه پرگل و پرسپولیس با یگ گل از سد حریف گذشتند.

به گزارش راه شلمچه، آخرین بازی هفته اول لیگ بیست و سوم  از ساعت ۲۱:۳٠ امشب (پنجشنبه) با حضور پرشور هواداران نفت، در هوای گرم و شرجی آبادان برگزار شد و در پایان استقلال با حساب ۳ بر صفر به برتری رسید. 

نبرد استقلال و صنعت نفت آبادان با برد سه بر صفر استقلال همراه بود.

آرش رضاوند (۳۰)، ارسلان مطهری (۴۷) و صالح حردانی (۵۸) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

بازی بدون نقص بازیکنان استقلال و استفاده آنها از تمام فضای مستطیل سبز باعث شد تا مالکیت توپ کاملا در اختیار آبی‌ها باشد.

مدافعان استقلال با بازی‌سازی خود باعث تغییر تفکرات ویسی شدند.

سرعت بالای بازیکنان کناری استقلال نظیر ابوالفضل جلالی و صالح حردانی باعث شد تا استقلال سه بار موفق به گشودن دروازه نفتی‌ها شده و بردی پرگل را در نخستین هفته لیگ برتر کسی کنند.

 

استقلال با این پیروزی صدر جدول لیگ برتر در پایان هفته اول را برای خود کرد.

پرسپولیس 1  آلومینیوم اراک 0

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. علی نعمتی (۳۸) برای سرخپوشان گل زد. 

سرخپوشان در این دیدار با علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۶۳ مسعود ریگی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی (۸۵ محمد عمری)، میلاد سرلک (۸۵ سینا اسدبیگی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی (۶۳ امید عالیشاه) و سعید صادقی به میدان رفتند.

پرسپولیس و آلومینیوم نیمه اول جذابی را به نمایش نگذاشتند و هر چند شاگردان یحیی گل محمدی زمان بیشتری از این نیمه را در اختیار داشتند اما به جز یک موقعیت نصف و نیمه که آن هم توسط احمد گوهری گلر سابق سرخپوشان دفع شد، فقط یک موقعیت جدی برای گلزنی داشتند که علی نعمتی از آن بهترین استفاده را برد.


سپاهان 3   تراکتور تبریز 1

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با استقبال پرشور هواداران دو تیم برگزار شد.

این دیدار با پیروزی سه بر یک میزبان در حالی همراه بود که دو تیم تمام خریدهای اسم و رسم دار خود را در اختیار داشتند.

شهریار مغانلو (۱۱)، رضا اسدی (۲۵) و رضا شکاری (۶۱) گل‌های سپاهان و سعید کریم آذر (۷۹) برای تراکتور گلزنی کردند.

برد پرگل سپاهان اصفهان در حالی اتفاق افتاد که تفکرات ژوزه مورایس و پاکو خمز کاملا تهاجمی بود تا تماشاگران این دیدار از تماشای آن لذت ببرند اما توپ و مالکیت بیشتر دست میزبان اصفهانی بود.

بازی فیزیکی دو تیم باعث اخراج صفا هادی بازیکن عراقی تراکتور شد. غیر از او هفت بازیکن دیگر کارت زرد گرفتند که نشان دهنده پر برخورد بودن آن است.


هوادار صفر   مس رفسنجان صفر 

 ورزشگاه: شهید دستگردی


نتایج  بازی‌های روز چهارشنبه:

نساجی مازندران ۱ - ۱ پیکان

ملوان ۱ - ۲ ذوب آهن

گل گهرسیرجان ۳ - ۰ فولاد

استقلال خوزستان ۱ - ۱ شمس آذر قزوین


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار