جدول رده‌بندی گروه تیم ملی فوتبال ایران پس از برد قاطع مقابل سوریه

تیمی که احتمالا راحت‌ترین صعود به جام جهانی را در تاریخ فوتبال ایران رقم می‌زند، شاید مظلوم‌ترین هم باشد. تیمی که انگار باید بازی به بازی پتانسیل و توانایی‌اش را به همه ثابت کند و چنان نتیجه گرفته که کارشناس تلویزیونی‌اش از استفاده از بازی مقابل سوریه به عنوان یک بازی تدارکاتی می‌گوید!

به گزارش راه شلمچه، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ادامه رقابتهای انتخابی جام جهانی برای اول و دوم شدن تلاش خواهند کرد. 

دیدارهای هفته ششم رقابتهای فوتبال انتخابی جام جهانی شامگاه امروز سه شنبه در گروه اول پیگیری شد که طی آن تیم ملی ایران با پیروزی 3 بر صفر برابر سوریه موقعیت خود در صدر جدول را تثبیت کرد و با 16 امتیاز به یک قدمی صعود رسید. 

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در شهر امان به مصاف تیم ملی سوریه رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ملی پوشان ایران به پایان رسید و موقعیت خود در صدر جدول را تثبیت کرد و با 16 امتیاز به یک قدمی صعود رسید.

 سردار آزمون (۳۳)، احسان حاجی صفی (۴۲ - پنالتی) و علی قلی زاده (۸۹) برای ایران گل زدند.

   

کره جنوبی نیز در دیداری یکطرفه برابر تیم ملی عراق به برتری 3 بر صفر رسید تا با 14 امتیاز بعد از ایران در رده دوم قرار بگیرد و دومین شانس برای صعود مستقیم به جام جهانی 2022 قطر نام بگیرد. 

   

جدول رده بندی گروه اول مقدماتی جام جهانی به شرح زیر است:

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار