با احتمال حمله حزب‌الله چه خطر مرگباری که در کمین رژیم صهیونیستی است؟

سرکیز ابو زید، نویسنده سیاسی گفت که افکار عمومی رژیم صهیونیستی و کلا اسرائیلی ها، همواره سخنان سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله را جدی می گیرند. وی گفت چنین اعتباری ناشی از این است که حرف و عمل سید حسن یکی است.

به گزارش راه شلمچه، ابو زید در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم در برنامه "العین الاسرائیلیة" گفت: با بررسی شواهد میدانی و مطالعه جمله ها و سخنان قاطعانه سید حسن نصر الله در زمان جنگ 33 روزه در ژوئیه 2006، اعتبار حرف و عمل سید در همان زمان شکل گرفته است.

وی خاطر نشان کرد که نوعی هراس و آماده باش را می توان در داخل رژیم صهیونیستی مشاهده کرد و این خود، نوعی جنگ روانی است که سید حسن نصر الله علیه صهیونیست ها آن را مدیریت می کند. صهیونیست ها به خوبی می دانند که سید حسن نصر الله وقتی حرفی می زند حتما به آن عمل می کند و وقتی تهدید می کند حتما آن را عملی می کند. به همین دلیل سخنان او را جدی می گیرند مخصوصا که رژیم صهیونیستی با مشکلی اساسی دست به گریبان است؛ این رژیم در جغرافیایی نا امن واقع شده است که همواره خطر مهاجرت معکوس یهودیان را در آن تشدید می کند و این موضوع به خودی خود ماهیت وجودی این رژیم را به خطر می اندازد.

شایان ذکر است که تهدید سید حسن نصر الله به پاسخ قاطعانه به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت در صدر توجهات مقامات ارشد این رژیم قرار گرفته است و ماشین تبلیغاتی این رژیم نیز تمام ظرفیت خود را به بحث و بررسی و پیش بینی پاسخ حزب الله اختصاص داده است.

تلوزیون این رژیم نیز در راستای بررسی سناریوهای جنگ احتمالی، با پخش صحنه هایی از وضعیت شهرک های مرزی شمالی در زمان جنگ ژوییه 2006، خاطرات دردناک آن روزها را برای خود زنده کرد.

همزمان رسانه های این رژیم به بررسی تجاوزهای آن به سوریه و نیروهای حشد الشعبی در عراق و پیامدهای آن اظهارات مقامات این رژیم در این مورد پرداختند.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار