بادامچیان:

با حزب کمونیست چین ارتباط جدی داریم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست خبری گفت: چین، ایران، روسیه، پاکستان و هند قدرت عظیمی در دنیا هستند.

به گزارش راه شلمچه، در نشست خبری امروز چهارشنبه( 1 اردیبهشت) اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد. 

بادامچیان در پاسخ به سوال خبرنگار راه شلمچه در باره اینکه ارتباط خوب میان حزب موتلفه اسلامی با حزب کمونیست آیا در توافق 25ساله ایران با چین تأثیرگذار خواهد بود، گفت: با حزب کمونیست ارتباط جدی داریم ما معتقدیم چین یک قدرت جهانی و منطقه‌ای است و قدرتی که می‌تواند در این کشورها موثر باشد. چین ممکن است از این روابط بخواهد بهره برداری برای منافع خودش داشته باشد ما باید مراقب باشیم تا استقلال مجموعه‌های ما حفظ شود. 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل ما در همین کروناست که در آغاز سال گذشته خبری را پخش کردند و چینی‌ها هم این خبر را پخش کرده بودند به عنوان دبیرکل حزب موتلفه برای ریاست جمهوری چین و حزب کمونیست چین نوشتم که در زمینه واکسن کرونا و همچنین فرمول آن با همدیگر مکاتبه کنیم و بسیار هم موثر بود که وزارت امورخارجه و وزارت بهداشت هم حمایت کرده بودند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر قدرت عظیم چین، ایران، روسیه، پاکستان، هند و کشورهای اسلامی، گفت: روابط حزب موتلفه اسلامی ایران با حزب کمونیست چین و همچنین با احزاب مقاومت روابط ارزشمندی است و قطعا از این ارتباطات به نفع کشور استفاده خواهیم کرد.

بادامچیان به سوال دیگر راه شلمچه در باره نامزد میاندوره‌ای مجلس تهران گفت: خانم لاله افتخاری که هم فرزند شهید و هم همسر شهید هستند را برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس به شورای وحدت معرفی کردیم و از همه بانوان محترم می‌خواهیم تا از وی حمایت کنند.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار