زاکانی سوال شلمچه را پاسخ داد:

روزهای حساسی را در پیش داریم و نمی‌گذاریم تِکرار و تَکرار اثر کند

علیرضا زاکانی در نشست خبری نام سایت راه شلمچه را نامی با مسمّا خواند و به پرسش خبرنگار این سایت پاسخ داد.

به گزارش راه شلمچه، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که امروز صبح (سه شنبه 25 خرداد 1400) در خبرگزاری فارس برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگار راه شلمچه درباره نگرانی مردم از عدم وحدت جبهه انقلاب و متعاقب آن تکرار سال ۹۲ گفت: اصل جریان انقلاب مافوق خواستگاه ما 5 نفر است و ما باید با هم صحبت کرده و به راه منطقی برسیم تا جریان انقلاب پیروز شود و این برای ما بسیار مهم است. 

وی در باره سوال دوم ما که یک مدل جدیدی از نامزدهای انتخاباتی را رونمایی کردید که همان بدون واهمه و نگرانی از رأی آوری و بدون احتیاط و محافظه کاری شجاعانه مشکلات کشور را بیان می‌کنید، گفت: بنده چیز خاصی را نمی‌گویم و در حقیقت حرف های انقلابی را با صراحت بیان می‌کنم و می‌گویم غارت زدگی و غارت‌ شدگی در ذات انقلاب نیست. باید ریشه غارتگران را زد و شروع آن باید گردن کلفت ترین غارت کنندگان باشد و نه ضعیف‌کشی کرد.

وی با تشکر از دغدغه سوال خبرنگار راه شلمچه که اگر به وحدت نرسید تکرار و تَکرار 92 و 96 باعث آزار مردم می‌شود، ادامه داد: به اعتقاد من این دو سه روز حساسی را پیش‌رو داریم که باید ما جریان انقلاب با هم صحبت کنیم تا بتوانیم نه تِکرار و نه تَکرار اثری داشته باشد و انشالله بتوانیم افق روشنی فراروی جامعه و مردم بگشایم که از دست کسانی‌که مردم را تحقیر می‌کنند و کسانی که به عنوان ابزار و اقوام نگاه می‌کنند به اجماع برسیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
۲۶ خرداد ۱۴۰۰
زاکانی دروغگو
عوضی مگر قرار نبود تا اخر باشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما همتون دروغگ وفرصت طلب هستید
پاسخ
آخرین اخبار