برخی استانداران به‌دنبال تخریب نمایندگان مجلس در آستانه انتخابات هستند

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع استیضاح وزیر کشور فراتر از عدم عزل معاون سیاسی است گفت: عجیب است که مدیران استانی فکر می کنند بدون حضور نمایندگان مجلس می‌توانند پروژه‌های عمرانی را در مناطق پیگیری کنند.

به گزارش راه شلمچه، رجب رحمانی با بیان اینکه از طرف نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر کشور درخواست می‌کنم که این استیضاح که در کمیسیون شوراها اعلام وصول شده است در اسرع وقت بررسی و به صحن علنی ارجاع شود گفت: وقتی وزیر کشور تمام قد در حمایت از معاون سیاسی خود که تخلف داشته و به ساحت مجلس و نمایندگان توهین کرده است دفاع می‌کند از رئیس محترم و هیأت رئیسه محترم مجلس انتظار می رود از شأن و منزلت مجلس و حیثیت ۲۹۰ نفر نماینده مجلس دفاع کنند. نباید اجازه داد مجلس بیش از این تخریب شود.

 

وی با بیان اینکه منکر تلاش‌های دولت نیستیم افزود: عجیب است که مدیران استانی فکر می کنند بدون حضور نمایندگان مجلس می‌توانند پروژه‌های عمرانی را در مناطق پیگیری کنند در حالی که این نماینده مجلس است که کارهای حوزه‌های انتخابیه را از طریق ارتباط با شخص رئیس جمهور یا وزرا پیش می برد.

 

رحمانی افزود: انچه در حال حاضر در حوزه های انتخابیه در حال رخ دادن است تضعیف جایگاه نمایندگان مجلس است که ما شخص وزیر کشور را در این حوزه پاسخگو می دانیم ولی ایشان وعده می دهند اما در میدان عمل اتفاقی رخ نمی‌دهد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار