برگزاری دومین نشست احزاب و گروه‌های مقاومت

قائم مقام معاونت بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی از برگزاری دومین نشست احزاب و گروه‌های مقاومت به همت حزب مؤتلفه اسلامی و به صورت مجازی خبر داد.        

به گزارش راه شلمچه، مهدی تهرانی قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: پس از شهادت سردار سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در بهمن 1398، نشستی با حضور تعدادی از احزاب جبهه مقاومت در تهران برگزار شد که به بررسی نحوه تقویت و تعامل احزاب مقاومت و راهکارهای عملی برای اخراج آمریکا از منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی ادامه داد: باتوجه به استقبال خوبی که از این نشست به عمل آمد، مقرر شد که این تعامل و ارتباطات استمرار یابد و بر این اساس دومین نشست هم اندیشی احزاب مقاومت در منطقه باتوجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، بصورت مجازی برگزار خواهد شد. 

تهرانی خاطرنشان کرد: برای این منظور از احزاب مهم و تأثیرگذار منطقه برای شرکت در این نشست دعوت شده که پیش بینی می‌شود با مشارکت خوبی مواجه خواهیم بود و این نشست دستاوردهای مفیدی نیز به دنبال خواهد داشت.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی اهداف برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی و تعامل میان گروه های سیاسی و جهادی مؤثر در منطقه، هم اندیشی برای تبیین راهکارهای عملی اخراج آمریکا از منطقه به عنوان هدف مشترک، بررسی راهکارهای تحقق تمدن نوین اسلامی در سایه همکاری و تعامل جهان اسلام اعلام کرد.

تهرانی به زمان برگزاری دومین نشست هم اندیشی احزاب و گروه های مقاومت اشاره کرد و گفت:  این نشست قرار است روز سه شنبه 21 مرداد ماه برگزار شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار