بیانیه مضحکانه تاجزاده پس از رد صلاحیت از انتخابات!

مصطفی تاج‌زاده که در سال 88 یکی از طلایه‌داران پیاده نظام دشمن در طرح براندازی و مقابله با نظام را بازی می‌کرد برای انتخابات ریاست جمهوری 1400  با آرتیست‌بازی و مظلوم نمایی خود را کاندیدا معرفی کرده بود و پس از ردصلاحیت از سوی شورای نگهبان، بیانیه مضحکی داد.

به گزارش راه شلمچه، سیدمصطفی تاج‌زاده پس از دستگیری در ایام فتنه 88 بحث تقلب در انتخابات را سناریوی شکست خورده اصلاح طلبان اعلام کرده بود و او بعدا به مرد تقلب‌های انتخاباتی شهرت یافته است، کارنامه سیاسی در حمایت از ضدانقلاب و پرونده سنگینی درزمینهٔ تقلب و اغتشاش و فعالیت براندازانه دارد که سبب شده وی به‌عنوان یکی از محکومان سابقه‌دار اصلاح‌طلب شناخته شود.

تاج‌زاده اینک به‌عنوان یک‌مهره سوخته که چوب تندروی‌های سیاسی و عملکرد متناقض و منافقانه خود را می‌خورد شناخته می‌شود و نمونه‌ای از کج روی‌های جریان افراطی اصلاح‌طلب است. 

مصطفی تاج‌زاده پس از ردصلاحیت برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه گویی مردم ایران منتظر بیانیه هدایت‌گر این فرد معلوم‌الحال بوده‌اند.

وی در این بیانیه ادعا کرد با ردصلاحیت وی شورای نگهبان انتخابات را غیر رقابتی و بی معنا کرد و در حالی از قانون اساسی کشور نام برد که در هیچ دوره‌ای اندک احترامی به قانون اساسی جمهوری اسلامی نداشته و در سال 88 و با توجه به اعتراف او هیچ تقلبی صورت نگرفته بود اما آرای بی‌شمار مردم را تمکین نکرده بود.

تاج‌زاده که همانند فرد عقده‌ای در این سال‌ها رفتار کرده بود همواره طلبکارانه خواستار امتیازات بیشتری بوده در صورتی که در تمام مسئولیتی که داشته جز خسارات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی، اندک فایده‌ای برای نظام نداشته است.

شاید بیانیه دادن تاج‌زاده بیشتر برای دیده شدن باشد و در این 8 ساله دولت روحانی که دست‌‌پُخت اصلاح طلبان و همفکران مصطفی تاج‌زاده به کارنامه سرافکندگی آنها تبدیل شده چاره‌ای جز گمراهی باقی نمانده باشد که گمراهی بهترین فرار از پاسخگویی باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار