ترویج بی عفتی و بی حیایی در آپارات!

سایت آپارات در اقدامی تاسف بار به ترویج بی‌حیایی در جامعه با استفاده از کودکان پرداخته است!

به گزارش راه شلمچه، در ساعات اخیر فیلمی از یکی از برنامه‌های تولیدی سایت آپارات منتشر شده که واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

 

در این فیلم، یک زن بدحجاب بین کودکان رفته و با طرح پرسش هایی عجیب از آنان می پرسد که "آیا می‌دانند چگونه به دنیا آمده‌اند؟"

 

 

آپارات با نشر این برنامه رسما بی حیایی را در جامعه رواج داده و گویا وظیفه اجرای سند 2030 را در جامعه بر عهده گرفته است!

 

 

محمدرضا باقری، از فعالان رسانه ای در صفحه توئیتر خود نوشت: « اگر فضای مجازی ما صاحب داشت، این گزارشگر و تهیه کننده برنامه و سایت آپارات به عنوان پشتیبان و محل انتشار این ویدئو به جرم آزار روانی کودک و پرسش اینکه می دونید چه جوری به دنیا اومدید از بچه های دبستانی، الان به کارشون ادامه نمی دادند. به کجا باید شکایت کنیم؟ »

 

 

حمیدرضا بیانی، از فعالان فضای مجازی نیز در این خصوص نوشت: «واقعا کسی نیست که جلوی این برنامه های کثیف اینترنتی تو #آپارات رو بگیره هر کی یه دوربین و میکروفون دستش میگیره و میره تو جامعه با سوالای مسخرشون دنبال دیده شدن هستند از بچه میپرسه چطوری بدنیا اومدی؟ میخوای بفهمونی که با رابطه جنسی پدر مادرش اومده؟ که چی؟ بی حیایی ترویج میکنی؟!»

 


اگر چه گویا پس از افزایش انتقادات به این ویدیو، سایت آپارات آن را از خروجی خود حذف کرد؛ اما به نظر می رسد شناسایی عوامل ساخت این برنامه و پرسشگری از گردانندگان سایت آپارات -که بدون فیلتر خاصی اقدام به انتشار این برنامه ها می‌کنند-  توسط مسئولان، موضوع چندان پیچیده ای نباشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار