تشکیل گروه اندیشه‌ورز جوانان گنبدکاووس

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از تشکیل گروه اندیشه ورز جوانان در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.



 مهدی دهرویه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در فرمانداری ویژه برگزار شد با تاکید بر میدان دادن به جوانان و تشکیل گروه اندیشه ورز جوانان اظهار داشت: آشنایی جوانان با کارگروهی در اجتماع، ایجاد محیط سالم و با نشاط در عرصه‌های کار، ایجاد هویت ملی در بین آحاد جوانان، و حرکت در مسیر ترسیمی گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، تسریع در روند اجرایی کارهای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و کمک به کاهش آسیبها از جمله اهداف تشکیل این گروه اندیشه ورز است.


وی پالايش فردي، ايجاد تحول در بخش هاي مختلف و زمينه سازي براي حضور جوانان در عرصه هاي عمراني و آباداني کشور را از اهداف مهم  عنوان کرد و با بیان اینکه اشاعه فرهنگ مهدویت مغفول مانده افزود: فرهنگ مهدویت وانتظار باید در بین جوانان ترویج داده شود و باید مشخصات منتظران برای جوانان تبیین شود وی جهاد تبیین را در هدایت جوانان به سمت ارزشهای دینی و هویت ملی از ضروریات دانست و با اشاره به توطئه دشمنان نظام در هدف قرار دادن هویت جوانان افزود : وقایع اخیر و حمله به حجاب به عنوان فریضه دینی نشان می دهد که در عرصه های فرهنگی و اجتماعی باید کارهای بیشتری صورت بگیرد.


 وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت جوانان گروههای جهادی خاطر نشان کرد: جوانان بسیجی با انجام ارودها ، روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه ترویج می کنند که همان روحیه ای است که انقلاب اسلامی را پیروز کرد.


دهرویه بر اجرای طرح قاصدک تاکید کرد و افزود: همه دستگاههای اجرایی برای اجرای این طرح همکاری کنند.


قزوه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان بر لزوم آموزش امر به معروف نهی از منکر به مبلغین تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده ای که باید احیا شود زیرا اگر این فریضه اجرا نشود غیرت دینی از بین می رود و جامعه بی رحم خواهد شد و باید بین جوانان گفتمان سازی انجام شود.


سامان معین رییس ورزش و جوانان گنبدکاووس در این جلسه گفت:  جوانان در رده های ملی و بین المللی باید به مردم شهرستان معرفی شوند و نمایش افتخارات جوانان در سطح شهر باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان می شود.


 احمد رضا کریمی رییس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز ترویج سبک زندگی اسلامی در بین جوانان و تبیین مسئله حجاب و عفاف و هویت بخشی جوانان را از مولفه های جامعه اسلامی برشمرد

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار