برگزاری سفره افطاری و شهید شناسی در گنبدکاووس

 سومین سفره افطاری و کلاس شهید شناسی به یاد شهید عبدالحسین سنچولی در گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، به همت انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس و موسسه مردم نهاد کتابخوانان نو اندیش جرجان با همکاری خانواده محترم شهید عبدالحسین سنچولی سومین سفره افطاری وکلاس شهید شناسی برای گروه کتابخوانی دختران حاج قاسم در محل سرای محله سیدآباد شهرداری گنبد کاووس برگزار شد.   

 در این مراسم معنوی که به مناسبت سالروز رحلت ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) و به یاد شهید عبدالحسین سنچولی و پدر مرحومش برگزار شد ابتدا سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بانیان و خانواده محترم شهید گفت: این کار ابتکاری معنوی ضمن اینکه بچه های ما را دور سفره الهی در ماه مبارک رمضان  جمع می کند و در آن دعا وروضه و... خوانده می شود با یک شهید هم آنان را آشنا می کند.

وی در ادامه گفت: بچه های ما تشنه شنیدن فضایل و آشنایی با آل الله و احکام الهی و سیره شهدا هستند  که این برنامه به صورت خود جوش و مردمی در این موسسه در حال اجراست و الحمدالله استقبال خوبی هم می شود.

 این مراسم معنوی با مداحی برادر امیر محمد کوهستانی و سیره خوانی شهید سنچولی توسط خانم فاطمه قاسمی از مدرسه بیک زاده و صرف افطار ی ساده به پایان رسید.

  گفتنی است این برنامه ها به صورت خود جوش و مردمی توسط دختران کودک و نوجوان عضو این دو موسسه در سرای محله سید آباد شهرداری گنبد کاووس برگزار می شود. 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار