برگزاری مراسم روز دانش آموز درپیش دبستانی و مدرسه نواندیشان گنبدکاووس

به مناسبت روز دانش آموز، اولیا و مربیان، دانش آموزان مدرسه نو اندیشان گنبد کاووس مراسم بزرگداشت این روز را برگزار کردند.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، به مناسبت روز دانش آموز اولیا، مربیان و دانش آموزان مدرسه نو اندیشان گنبد کاووس مراسم بزرگداشت این روز را برگزار کردند


دراین مراسم سید علی کریمیان مشاور فرهنگی و امورر کتابخوانی فرماندار گنبد کاووس و مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس در وصف شهید فهمیده و روز دانش آموز به سخنرانی پرداخت.


وی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید بر نظر مقام معظم رهبری که در کنگره شهدای بوشهر فرموده بودند نویسندگان و اهالی قلم کتابی را بنویسند که شهدا را به کودکان و نوجوانان بشناساند گفت: امروز با توجه به تهاجمات مختلف فرهنگی دشمن در فضای مجازی لازم است که کودکان و نوجوانان را بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم زیرا امنیت امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم و باید یاد و نام آنان را زنده نگه داریم.


کریمیان در ادامه افزود: در همین راستا تاکنون بیش از 10 جلد کتاب به زبان کودکانه برای کودکان و نوجوانان سروده و منتشر نموده ایم که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان مواجه شد.


در این مراسم دانش آموزان با شعر خوانی،دکلمه خوانی ونامه به شهید فهمیده و کشیدن نقاشی و کارهای دستی این روز را گرامی داشتند.


در حاشیه این مراسم یاد و نام معلم دلسوز و تازه در گذشته این مدرسه مرحومه خانم آیدا کریمی با خواندن فاتحه و ذکر صلوات گرامی داشته شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار