برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی دانشگاه کابل در گنبدکاووس

انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با همکاری گروه های کتابخوانی افغانستانیهای مقیم گنبدکاووس برای شهدای حادثه تروریستی دانشگاه کابل مراسم گرامیداشت برگزار نمودند.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، در این مراسم  که با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی درمحل این انجمن برگزار شد سید علی کریمیان مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرمانداری ومدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس در خصوص این مراسم گفت: برگزاری این مراسم هرچند کوچک که باعث ابراز همدردی با خانواده شهدا این حادثه تروریستی می شود قابل تقدیر است و بنده از گروه های کتابخوانی و افغانستانیهای عضو انجمن که باعث برگزاری چنین مراسمی شدند تشکر می‌کنم.


کریمیان افزود: ما با کشور دوست و ملت برادر افغانستان جدای از هم زبانی، هم زیستی و همخونی مشترک هم داریم بعدازگذشت ده ها سال هنوزهم در صحنه های مختلف شاهدیم که خون شهدای افغانستانی با شهدای ایرانی به هم آمیخته است.


این فعال فرهنگی ادامه داد:ملت افغانستان بیش از 40 سال است که در صحنه های همچون 8 سال دفاع مقدس،دفاع از حرم اهل بیت(ع)عملیات های تروریستی که از سوی ابر قدرتهای جنایت کار مانند همین حادثه تروریستی دانشگاه کابل خونشان با خون برادران ایرانی خود ممزوج گشته واین اتحاد خونی دیری نخواهد پائید که کمر ابرقدرتها جنایتکاررا بشکند.


وی در پایان گفت:انشاءالله حاصل این خونهای ریخته شده محکم شدن ریشه ها و تنومند شدن درخت آزادی وصلح ودوستی در کشور دوست و برادر افغانستان باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار