کتاب «بانوی صداقت» به بازار می‌آید

کتاب شعر و رنگ آمیزی " بانوی با صداقت" اثر نویسنده و شاعر گنبدی سیدعلی کریمیان بزودی منتشر می شود.

سید علی کریمیان طی گفتگویی با خبرنگار ر اه شلمچه  در این باره گفت:  این کتاب  برای کودکان گروه سنی ب  سروده شده است  که در این سروده کودکان و نوجوانان ما با یکی از حماسه سازان 20 بهمن 57 شهرستان گنبد کاووس آشنا می شوند.
کریمیان افزود: فیپا و شابک و مجوز نهایی این کتاب توسط انتشارات امرتات گنبد کاووس اخذ گردید و برای چاپ به تهران ارسال شده و امیدوارم تا پایان دیماه به دستمان برسد.
وی افزود: انشاء الله بعد از رسیدن کتاب در 20 بهمن 98 سالروز شهادت این بانوی فداکار جشن امضا و رو نمایی آن با حضور فرزندان شهیده و مسئولین برگزار خواهد شد.
این فعال فرهنگی در پایان افزود : چندین شماره دیگر از مجموعه کتاب های محلمون بهاره شهیداش افتخاره به یاد سردار شهید صمد اسودی،بسیجی مدافع حرم شهید کربلایی مهدی شکوری ،طلبه شهید مهدی رضا شاطری، معلم و امدادگر شهید محمد شادکام  کار نهایی و اخذ مجوز انتشار آنان رو به پایان است که برای انتشار نیاز به حمایت ارگان ها و نهاد ها و خیرین  محترم دارد.


 گفتنی است  کتاب بانوی با صداقت با حمایت و همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی استان گلستان ، کانون جامعه  پزشکی شبکه بهداشت و درمان  وکانون جامعه پزشکی بیمارستان شهید مطهری شهرستان گنبد کاووس بزودی منتشر خواهد شد.

                        

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار