هشتمین سفره افطاری و تلاوت دسته جمعی سوره قدر در گنبد کاووس

 انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با همکاری موسسه کتابخوانان نو اندیش جرجان و خانواده محترم شهیدان فرقانی هشتمین سفره افطاری و تلاوت دسته جمعی سوره قدر را در سرای محله سید آباد شهرداری گنبد کاووس برگزار کرد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، این مراسم معنوی که با حضور محمد رضا فرقانی سفیر اسبق ایران در ترکمنستان مادر و خانواده محترم شهیدان فرقانی، همسر شهید عسکری و مدیر مدرسه بیک زاده، سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب و سرای محله سید آباد و مداح اهل بیت امیر محمد کوهستانی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا تلاوت دسته جمعی سوره قدر و سپس زیارت عاشور به یاد این شهیدان گرانقدر و پدرشان برگزار گردید. 

در ادامه محمد رضا فرقانی سفیر اسبق ایران در ترکمنستان در سخنان کوتاهی گفت: از مسئولین و برگزار کنندگان این مراسم که یاد و نام شهدا را زنده نگه می دارند تقدیر و تشکر می‌کنم و کار شما را که همت می‌کنید و به مسایل فرهنگی و حجاب اینقدر اهمیت می دهید از صمیم قلب تشکر می‌کنم.

 در حاشیه این مراسم مادر شهیدان فرقانی به خاطره گویی از شهیدانش پرداخت و گروه کتابخوانی دختران حاج قاسم هم به شعر خوانی آئینی پرداختند که مورد استقبال مادر و خانواده شهیدان فرقانی و مهمانان در جلسه قرار گرفت.

 این مراسم با مداحی کربلایی امیر محمد کوهستانی و نشستن پای سفره افطاری و اهدا یک جلد کتاب به کودکان و نوجوانان حاضر توسط خانواده محترم شهیدان پایان یافت. 



اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار