تطهیر «زنگنه» با تحریف سخنان «خجسته‌مهر»

 رسانه تخصصی حوزه نفت که توسط سیاسیون خارج از صنعت نفت جهت دهی و مدیریت می شود در پنجاه و یکمین خبر تخریبی خود به تحریف سخنان دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران روی آورده است.


به گزارش راه شلمچه به نقل از نفت نیوز، اگر متن مصاحبه دکتر خجسته مهر با روزنامه ایران مطالعه شود متوجه می شویم که وی اصلا نامی از میادین نفت و گاز به میان نیاورده و تصریح کردند مشغول مذاکرات قراردادی و تفاهمنامه هستیم و اجازه دهید جزییات آنرا متعاقبا اعلام کنیم.

بر پایه این گزارش، در اینکه این کار در دست انجام است شکی نیست ولی در حال حاضر ذکر میادین و جزییات آنها به دلیل لغو نشدن تحریم ها به مصلحت منافع ملی نیست اما این رسانه سیاسی نفتی بدون توجه به شرایط تحریم کشور خواستار افشای نام آنهاست!

دروغ بعدی تحریف سخنان دکتر خجسته مهر در خصوص میدان سهراب است این در حالی است که ۴/۵ میلیارد اعلام شده از سوی مهندس اوجی وزیر نفت ( نه مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران ) برای پنج میدان است و میدان سهراب که در دولت گذشته قرارداد آن منعقد ولی تا کنون بلاتکلیف بوده و تنفیذ نشده جزو آنها نیست.

بنابر این ملاحظه می کنید هیچگونه خلاف واقعی در اظهارات دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران ملاحظه نمی شود.
در ادامه به این رسانه مخالف دیروز زنگنه و مدافع امروز شیخ الوزرا متذکر می شویم عملکرد آقای زنگنه مخصوصا" در ۸ سال گذشته اینقدر فاجعه بار بوده که با آب زمزم هم تطهیر شدنی نیست.

 فراموش نکردیم عدم تحقق وعده افزایش تولید نفت و میعانات به 5.7 میلیون بشکه تا سال 96 حتی در شرایط «تحریم! پس از 8 سال وزارت ظرفیت تولید نفت زیر چهار میلیون بشکه در روز است.

یادمان نرفته است عدم برنامه ریزی مناسب برای فروش نفت در دوره تحریم‌ها در مقایسه با دوره تحریم‌های سال 91 و 92  علیرغم داشتن اختیارات ویژه ( مقایسه کنید با عملکرد دکتر خجسته مهر و سایر دست اندرکاران فروش نفت در شرایط فعلی)
خسارت میلیاردها دلاری ناشى از عدم توسعه میادین مشترک نفت و گاز را فراموش نمی کنیم.

یادمان نرفته معطل نگه داشتن پروژه های مهم نفتی و گازی، خسارت چند میلیارد دلاری به کشور بخاطر اخراج چین از فاز ١١ پارس جنوبی و آوردن توتال بدون اخذ ضمانت حضور در دوره تحریم ها و فرار این شرکت بدون پرداخت جریمه شما زنگنه را تطهیر می کنید در حالیکه می دانید برنامه جذب ٢٠٠ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در صنعت نفت وی که بطور رسمی از تریبون مجلس اعلام شد با شکست مواجه شد.

عدم انعقاد قرارداد با شرکای استراتژیک و به هم زدن قراردادهای فعال با این شرکا از جمله توسعه میادین آزادگان جنوبی، آزادگان شمالی و یادآوران که زمینه های همکاری با این کشورها را در صنعت نفت تقریبا از بین برد.

از شیخ الوزرا دفاع می کنید در حالی می دانید شاهد افت فشار جدی چاه‌های گازی پارس جنوبی بر اثر عدم اجرای پروژه های فشارافزایی هستیم. و.....

اگر خوشت اومد لایک کن
0