تقدیر از نویسندگان بسیجی گنبد کاووس

به مناسبت هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی از تعدادی از نویسندگان بسیجی شهرستان گنبد کاووس تجلیل شدند.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، انجمن دوستداران کتاب مهر با همکاری مدیر فرهنگی سپاه ناحیه گنبدکاووس طی نشستی در این انجمن از تعدادی از نویسندگان بسیجی صاحب اثر تقدیر کرد..

در این مراسم که با حضور ابوالفضل کبیری مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد کاووس و تنی چند از نویسندگان  همچون آقایان حمید رضا میرزایی زاده،سید علی کریمیان،محسن حیدریان و خانم ها وجیه ابراهیمی نژاد و مطهره سادات کریمیان و شایسته عرب برگزار شد.

 ابتدا سید علی کریمیان مدیرانجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس ضمن عرض خیرمقدم گویی و ابراز خرسندی از حضور نویسندگان بسیجی شهرستان در این انجمن این حرکت و حضور را به فال نیک گرفته و گفت: باید  تشکری داشته باشم از حضور دوستان نویسنده و تشکر ویژه داشته باشم از مسئول محترم فرهنگی سپاه ناحیه گنبد بابت همکاری خوبشان ،امیدوارم نشست های این چنینی را بیشتر ببینیم.


وی در ادامه گفت: این انجمن آمادگی دارد هفته ای یک بار این نشست را برگزار نماید، ما میتوانیم با برگزاری نشست ها و برنامه های نقد کتاب ،شعر خوانی و کتابخوانی چراغ کتاب و کتابخوانی را روشن نگه داریم.


در ادامه این نشست آقای کبیری مسئول فرهنگی سپاه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج گفت: امروز خوشحالم که در جمع دوستان نویسنده و اهل قلم بسیجی هستیم ، بسیجیانی که دروصف شهدا و ایثارگران و 8 سال دفاع مقدس قلم میزنند،همه ما مدیون خون شهدا هستیم و قلم زدن شما در این راستا باعث می شود یاد ونام شهدا زنده نگاه داشته شود.


در پایان این مراسم از نویسندگان بسیجی حاضر در نشست از سوی مدیر فرهنگی سپاه ناحیه گنبد کاووس تقدیر به عمل آمد.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار