تقدیر از کارمندان نمونه ستادی و کشوری معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه

 کارمندان نمونه ستادی و کشوری معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در محل ساختمان شهید صدیقیان(ساختمان شماره 3 قوه قضاییه) با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

به گزارش راه شلمچه، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه‌ قضاییه ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر ویژه از دست اندرکاران تعیین و معرفی کارمندان نمونه، عنوان کرد: برنامه مربوط به تعیین نفرات نمونه در این معاونت به نحو خوبی انجام شد و محصول آن تقدیری بود که از سوی ریاست محترم قوه قضاییه صورت پذیرفت.

این مقام عالی قضایی اظهار کرد: در نظام تشویق و بدنبال ارتقاء سازمان، افراد اسوه، خوش فکر و توانمند که توان اجرای برنامه ها و قدرت پاسخگویی را به ارباب رجوع دارند و موجبات افزایش رضایت مندی نسبت به سازمان را با عملکرد مثبت، به موقع و موثر فراهم می کنند، مورد تقدیر قرار می گیرند تا مشوقی برای دیگر کارکنان باشند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای اثر بخشی فعالیت ها، کارها باید بر مبنای علمی، حقوقی و قانونی انجام شود، اذعان داشت: در قوه قضاییه حجم کار فوق العاده بالا، متنوع و پر استرس است و از طرفی سطح انتظارات ارباب رجوع نیز بالا می باشد. لذا پاسخگو بودن، موثر و علمی کار کردن کارکنان حائز اهمیت است تا حق را مستمر و مستحکم برپا کنند و آن را در معرض تزلزل قرار ندهند.

معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه تقدیر از کارکنان نمونه، کوچکترین اقدام در راستای تجلیل از این عزیزان است، گفت: نگهداشت و صیانت از کارکنان خیلی ارزشمند است تا این تکلیف ایجاد شود که اثر نمونگی در کارمندان سرآمد، حفظ و ارتقاء داده شود و دیگرکارکنان نیز خود را در این مسیر تقویت نمایند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه‌ قضاییه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس قوه قضاییه، مسئولان و جمعی از کارکنان دستگاه قضا، عنوان کرد: کارکنان کار سنگینی را به عهده گرفته‌اند و تشویق مرتب برای حفظ روحیه و انگیزه باید انجام پذیرد.

وی همچنین خبر داد: ارزیابی و معرفی افراد نمونه سال بعد و معرفی این عزیزان به رئیس قوه قضاییه و معاون اول قوه قضاییه از جمله اقدامات در دستورکار است.

این مقام عالی قضایی گفت: ضمن عرض تبریک به کارکنان نمونه، از خدا می خواهیم شما را در این مسیر نگه دارد تا با سلامت نفس، عنصر موثر دستگاه قضا شوید و با تامین رضایت مندی مردم، توانمندی این دستگاه را افزایش دهید و قدر نمونگی خود را بدانید و البته دچار غرور نشویم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه‌ قضاییه در پایان سخنان خود با تعبیر زیبایی از رشد گل نیلوفر در محیط زشت و خشن و زیبایی محصور کننده آن در زمانی که گل می دهد، بیان داشت: بیایید خوب بودن و نمونه بودن را به دیگر همکاران تان هم تسری دهید تا در محیط اطرافتان تعداد افراد نمونه افزایش یابد و حافظ تداوم سلامتی خود و دیگران باشید.

در این مراسم همچنین، مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه عنوان کرد: حسب تکلیفی که از سوی معاون محترم منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بر عهده اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه پیرامون معرفی کارمندان نمونه گذاشته شد، و طبق رویه هرساله، کمیته داوری معرفی کارمند نمونه در اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه تشکیل گردید.

دکتر محسن برزویی افزود: اعضاء کمیته داوری مشتمل بر مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه بعنوان مسئول کمیته، نماینده حفاظت اطلاعات، نماینده حوزه ریاست، نماینده معاونت راهبردی و نماینده امور فرهنگی، در ظرف زمانی مقرر، کارمندان نمونه را در سه طیف کارمندان نمونه کشوری، کارمندان نمونه دادگستری ها اعم از " ستاد و شعب" و کارمندان نمونه حوزه ستاد قوه قضاییه معرفی کردند.

وی اظهار داشت: دامنه شمول ارزیابی ها، نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادکار معین ، با شرط حداقل 5 سال خدمت بود و اینکه در طول ده سال گذشته بعنوان کارمند نمونه انتخاب نشده باشند و حداقل نمره ارزشیابی سنوات گذشته 85 نمره و هیچ گونه پرونده تخلفات نداشته باشند.

دکتر برزویی گفت: ماحصل اقدامات انجام شده معرفی 150 کارمند نمونه اعم از 93 نفر کارمند نمونه کشوری از دادگستری های سراسر کشور، 17 نفر کارمند نمونه کشوری از حوزه ستاد قوه قضاییه و 6 نفر کارمند نمونه کشوری از سازمان های تابعه قوه قضاییه و همچنین تعداد34 نفر کارمند نمونه سطح واحد‌های ستادی قوه قضاییه بود که در این میان از سهمیه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه 3 نفر بعنوان کارمند نمونه کشوری و 4 نفر بعنوان کارمند نمونه درون معاونت معرفی شدند.

شایان ذکر است، اسامی کارمندان نمونه به شرح ذیل است:
امیر مهرانی؛ کارمند نمونه کشوری.
سیدمحمود میرآقا بابا؛ کارمند نمونه کشوری.
زهره کیانیان؛ کارمند نمونه کشوری.
پرنیان قوام؛ کارمند نمونه حوزه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه.
مسعود فولادفر؛ کارمند نمونه حوزه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه.
حسین خوشدل؛ کارمند نمونه حوزه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه.
توحید پوریزدان خواه؛ کارمند نمونه حوزه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار