تقدیر کریمی‌فیروزجایی از رسانه‌ها و انتقاد از برخی تصمیمات متناقص در مقابله با کرونا

منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با تقدیر از عملکرد رسانه‌ها گفت: اگر از ابتدا روند نامتعارف تصمیمات غیرمنطقی متوقف می‌شد تاکنون از پیک همه‌گیری کرونا عبور می‌کردیم.

به گزارش راه شلمچه، دکتر علی کریمی منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با فارس مازندران گفت: کرونا با تصمیمات غیرکارشناسی و مبتنی بر دیوان‌سالاری ریشه‌کن نمی‌شود بلکه همراهی مردم و اجرای تدابیر کاملا مراقبتی و بهداشتی راه اصلی ریشه کنی این ویروس منحوس است‌.

  

وی با انتقاد از برخی تصمیمات متناقض و گاه غیراصولی مانند شکست قرنطینه و پذیرش مسافران در واحدهای اقامتی استان‌های شمالی افزود: اگر از ابتدا روند نامتعارف تصمیمات غیرمنطقی متوقف می‌شد تاکنون از پیک همه‌گیری کرونا عبور می‌کردیم. 

  

 دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تأکید بر ضرورت پشتیبانی فراگیر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا یادآور شد: باید همه دستگاه‌های فرابخشی در کشور برای پایان دادن به این معضل ملی پای کار بیایند.

  

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه‌ها در مقابله با کرونا اطلاع‌رسانی و پیگیری رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی و خبرگزاری‌ها را در روند ریشه‌کنی این بیماری مثبت ارزیابی کرد.

  

وی همچنین با تجلیل از مدافعان سلامت و شهدای افتخارآفرین این عرصه پرتلاش ملی به مقام شامخ شهدای راه مقابله با کرونا ادای احترام کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار